“Middag for 2”

Kjøkken: Nederlandsk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Uteservering
Anmeldt 13. desember 2018

Spiste meksikansk pannekake. Deilig mat og du kan få den så sterk du vil. Hyggelig og nyoppusset lokale. Øl selges kun i flasker litt synd. Mange mennesker der kl. 18 da vi kom. Synd de stenger så tidlig.

Takk, AKS59

2024 av 113 anmeldelser

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Kaffe og pannekake for 2. Kanskje var det ødeleggende å ha vært på tilsvarende i Frankrike. To båter
appelsin og en båt eple kalles fruktsalat ... Hm . Tykk slapp pannekake til 109 kroner. Intet behov for å komme tilbake hit.

2  Takk, RagneS4
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Det var svært få gjester på Pannekakehuset da vi var der. Det var ei som tok oss i mot og virket blid, men kom aldri til bordet vårt med menyer. Det hentet vi derimot selv.

Vi gledet oss til å se menyen. Sønnen min på fem år ønsket seg vanlig pannekake med blåbær, og det var det på barnemenyen.
Min mann og jeg bestilte hver vår meksikanske fra menyen.

Det tok lang tid før maten kom. Servitrisa var mer opptatt med å smile fra rommet ved siden av, enn å komme med drikken vi hadde bestilt.
Da sønnen min fikk maten sin, var det kun én liten pannekake på tallerkenen hans og ei lita krukke syltetøy som ville passet som tilbehør på minst tre pannekaker. Dermed måtte vi bestille barnemeny to ganger, for poden var fortsatt sulten.
Jeg ble så skuffa; unger elsker pannekaker, og hvor mye koster ei pannekake - egentlig? En ettåring orker kanskje ikke mer en ei halv pannekake, men barnemenyen bør tilpasses barna, ikke restauranten, når det kommer til en anselig mengde tilpasset alder og størrelse!

Dette er en plass med stort potensiale, og som lever på navnet sitt. Mange av anmelderne her viser skuffelse; hva med at de ansatte tar litt lærdom av dette?!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, HeidiSofie
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi reiste til Bærums Verk for å gå på pannekakehuset og barna gledet seg masse. Vi fikk raskt bort, men ingen menyer. Etter lang tid kom en servitør og spurte hvordan det gikk og vi fikk fortalt at vi ikke hadde fått meny. Men det kom fortsatt ikke noen menyer. Måtte til slutt gå og hente selv. Spurte om vi skulle bestille i kassen, men fikk beskjed om at de skulle komme til bordet. Ingen servitør kom. Supersultne barn og estimert tid til mottak av mat tatt i betraktning, forlot vi pannekakehuset uten noen ting. Ingen av de som jobbet der registrerte heller at vi gikk. Særdeles skuffende opplevelse!

Takk, Elin B
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted, men litt få, og tilsynelatende veldig unge og uerfarne servitører. Tok 20 minutter før bordet ble ryddet fra forrige gjest, og like lang tid før man fikk bestilt. Bordet blei kle tørket av, så matrestene fra forrige gjester ble liggende.
Maten helt grei men hjelper lite med så treg service....

2  Takk, nicolais757

Reisende som så på Pannekakehuset, så også på

Sandvika, Bærum

Har du vært i Pannekakehuset? Del dine erfaringer!