“God smakfull mat”
Anmeldelse av Tuk Tuk

Tuk Tuk
Vurdert som nr. 7 av 49 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten. Varm og smakfull. Enkelt og greit. Greie priser. Spiser gjerne her flere ganger.

1  Takk, 11k_ret
ErinM4020, Daglig leder på Tuk Tuk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse :D

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Maten var kald og smakte lite. Vi måtte vente lenge på å få bestille, og på maten. Ikke det koseligste stedet å spise, da man sitter litt «på utstilling».

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, 762sinan
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Treg service uten smil... Ikke glass... Ikke vann.... Papir servietter og skittent bestikk... Og ble i tillegg lurt på regningen... Er uvel før jeg får maten

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 826sergiob
Anmeldt 28. januar 2018

Hyggelig og enkelt sted rett innenfor ved inngangen til Sandvika kino. Rask og effektiv service. Ganske rimelig mat. Ganske koselig å sitte ned her mens vi ventet på kinoen - hyggelig diner-sted. Menyen fristet oss i hvert fall. Maten min smakte meget godt, smakrik med god styrke. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Tartufo17
Erin M, Daglig leder på Tuk Tuk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2018

Tusen takk for svært hyggelig omtale! Det betyr mye for oss å høre at du hadde en god opplevelse hos oss.
Velkommen tilbake når som helst :D

Anmeldt 18. desember 2017 via mobile enheter

Spiste stekte nudler, men de var mest kokt. Du får det du forventer av et sånt spisested. Helt greit.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 762sinan

Reisende som så på Tuk Tuk, så også på

Har du vært i Tuk Tuk? Del dine erfaringer!