“Beste asiatiske i Asker og Bærum..”
Anmeldelse av Tuk Tuk

Tuk Tuk
Vurdert som nr. 7 av 50 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 13. november 2018

Beste asiatiske mattilbud i Asker og Bærum syntes vi. Tuk-Tuk's thaimat er blitt min favoritt. Smakfulle retter i alle varianter, krydret etter ønske, hva mer kan man ønske :-).

Takk, Explore11174291627
ErinM4020, Daglig leder på Tuk Tuk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Tusen takk for veldig hyggelige ord og anmeldelse. Det er hyggelig å høre at dere hadde en god opplevelse med oss :D

Anmeldt 11. november 2018

Vi var innom og spiste på denne restauranten som ligger i samme inngangsparti som kinoen. Et besøk vi ikke angrer på. Vi reiser ofte til Thailand, og min kone som liker "thai-sterk" krydret mat, ble ikke skuffet. Ikke jeg heller. Dersom du ønsker god mat, knskje prøve noe nytt, eller en liten opplevelse av østens delikatesser hva gjelder mat, er Tuk Tuk verdt et besøk. Prismessig er de også godt innenfor hva som er rimelig for så god mat.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Frostybear

Tusen takk for veldig hyggelige ord og god anmeldelse. Det betyr mye for oss :D

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten. Varm og smakfull. Enkelt og greit. Greie priser. Spiser gjerne her flere ganger.

1  Takk, 11k_ret

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse :D

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Maten var kald og smakte lite. Vi måtte vente lenge på å få bestille, og på maten. Ikke det koseligste stedet å spise, da man sitter litt «på utstilling».

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, 762sinan
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Treg service uten smil... Ikke glass... Ikke vann.... Papir servietter og skittent bestikk... Og ble i tillegg lurt på regningen... Er uvel før jeg får maten

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 826sergiob

Reisende som så på Tuk Tuk, så også på

Har du vært i Tuk Tuk? Del dine erfaringer!