“Nydelig mat”
Anmeldelse av Fokus restaurant

Fokus restaurant
Vurdert som nr. 4 av 50 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 7. desember 2018

Menyen ser liten ut, men du verden, dette var valuta for pengene! Ren mat perfekt tilberedt og med et hint av noe nytt i hver rett. Veldig god atmosfære, hyggelig betjening og super kokk. Anbefales!

3  Takk, Hege B

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat med spennende viner, servert av koselig personale som ga oss god service.Flott at det var valgmuligheter på posjonstørrelsen. Det ga oss mulighet til å prøve litt forskjellig. Noen av oss var der for første gang. Vi kommer gjerne tilbake til denne restauranten. Fra Berit

3  Takk, Berit Sæther K
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Har spist her før. Helt nydelig mat, herlig sammensetting av smaker Helt klart Sandvikas beste spisested.
Jan og Dordi

2  Takk, Jan J
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi har gått forbi flere ganger mens det også var servering ute. Ser veldig koslig ut og da vi skulle spise i Sandvika med barn og kjærester var valget enkelt.
Fokus restaurant skuffet ikke :)
Hyggelig betjening og god service.
Begrenset men fleksibel meny hvor man selv setter sammen hva man vil ha til forrett og hovedrett.
Maten var delikat presentert og smakte utmerket. Stor posjon er stor!
Liten plass så det er sikkert lurt å bestille bord.
Vi kommer igjen

2  Takk, 355olavo
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant i Monet huset. Koselige intime lokaler og hyggelig betjening. Her kan vi velge mellom liten og stor rett på alle alternativene. Kunne lett lage sin egen meny. Veldig godt med fermeterte grønnsaker linser og pureer. Sundt og godt for magen, men samtidig veldig godt. Kaffen var også veldig god. Det liker jeg. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, annel939

Reisende som så på Fokus restaurant, så også på

Har du vært i Fokus restaurant? Del dine erfaringer!