“Gourmet mat”
Anmeldelse av Fokus restaurant

Fokus restaurant
Vurdert som nr. 4 av 50 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Beste sted i Asker og Bærum. Har spist på mange steder i området og faller alltid tilbake hit. Fine kombinasjoner. Jan E Jørgensen.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, jan0636

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Noen ganger kommer man over en flott restaurant som man egentlig skulle ønske at ble uoppdaget for at det ikke skal bli for populært. Fokus restaurant er et slikt sted.

Nydelig mat og koselige, intimt lokale i Monet-huset.
Veldig fleksibel meny med flere kombinasjons muligheter. Kortreist mat.

Maten er vakkert komponert og presentert av Torsten og Alva.

Her bør man være rask og booke bord før alt blir reservert ;-)

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, far_out_there
Anmeldt 19. desember 2018

Fikk ikke meny, måtte vente lenge, Sa i fra om radio som sto med høy lyd 30 cm fra gjestens øre. Følte oss lite velkomne og gikk.

Takk, Vigdis S
Anmeldt 7. desember 2018

Menyen ser liten ut, men du verden, dette var valuta for pengene! Ren mat perfekt tilberedt og med et hint av noe nytt i hver rett. Veldig god atmosfære, hyggelig betjening og super kokk. Anbefales!

3  Takk, Hege B
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat med spennende viner, servert av koselig personale som ga oss god service.Flott at det var valgmuligheter på posjonstørrelsen. Det ga oss mulighet til å prøve litt forskjellig. Noen av oss var der for første gang. Vi kommer gjerne tilbake til denne restauranten. Fra Berit

3  Takk, Berit Sæther K

Reisende som så på Fokus restaurant, så også på

Har du vært i Fokus restaurant? Del dine erfaringer!