“Treg service, grei mat til en dyr pris”
Anmeldelse av Fokus restaurant

Fokus restaurant
Vurdert som nr. 4 av 49 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Valgte 5 retter og vinpakke. Etter 1 time hadde vi fått 1 bittelitem forret. Ikke noe brød - da keg spurte sa de nei, vi kjører low carb. Og vi var temmelig sultne. Hyggelig kelner, men sorry, det hjelper ikke. Prøv noe annet!

1  Takk, Reisilla

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse med 5 velsmakende retter. Veldig hyggelig, trygg og kunnskapsrik servitør.

Virkelig en ukjent perle av en gourmetrestaurant i Sandvika. Må oppleves!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, 609livb
Anmeldt 6. mars 2021 via mobile enheter

Vi fikk først en skrei rett,så en rett med kveite ,så spennende svin ,ytrefilet og nydelig dessert med perfekt vinpakke. Dette er en perle av et spisested .Du må bestille på forhånd noe som gjør at de har minimalt med matsvinn.Hyggelige kelnere.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, lemmivarre
Anmeldt 8. januar 2021

Spennende med 5-retters meny, og hvor alt er opp til kokken:) Vi fikk servert fire deilige sjømatvarianter, og hver rett hadde sitt særpreg og smakte nydelig. Deilige alkoholfrie varianter alt fra hylleblomst til Summerred fra Ringi gård passet godt til alle rettene. Det hele måltidet ble avsluttet med en søt fristelse, nam nam. Hyggelig servitør, og vi takker for oss. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, TrondIvarM1
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Vi har vært her før å aldri vært skuffet. Nå er det lenge siden sist så det var på tide å prøve igjen, noe vi ikke angrer på. Det er ikke mulig å velge a la carte. Men det gjør ikke noe, her bør man ta 5 retter med vin meny. En meny som endres hele tiden. En super hyggelig velkomst og en mann som passer godt på oss gjennom hele måltidet Alt smaker fantastisk. Må prøves!

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, TineH71

Reisende som så på Fokus restaurant, så også på

Har du vært i Fokus restaurant? Del dine erfaringer!