“Nydelig tapas”
Anmeldelse av Sebastian Tapas & Bodega

Sebastian Tapas & Bodega
Vurdert som nr. 6 av 48 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Vi bestilte mange tapasretter, og til sammen ble dette en unik smaksopplevelse! Alle rettene falt i smak hos oss alle 4. kommer tilbake.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, anka345

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Middag med jobben, vi ble servert deilige retter, flott service og nydelig mat. Ceviche var nydelig! Beste spisested i Bærum?

Dato for besøk: august 2020
Takk, 451christoffert
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Jeg har vært på Sebastian tidligere, og da spiste vi tapas. Ikke overbegeistret, da maten var litt kjedelig og med litt mye frityrsmak. Gambas pil-pil mååå være heftig og glovarm. Ville gi det et forsøk til og dro dit lørdag. Satt ute og tok noen kjempegode drinker først.

Hyggelig og oppmerksom servitør selv om hun var alene en lengre periode. Følget på 6 personer spiste blåskjell, fish and chips og chevresalat. Alle tre retter var smakfulle (spesielt blåskjellene), og kan absolutt anbefales. Enig med tidligere anmelder om at d foretrekkes ertepuré til fish and chips, men d var godt uten også. Skal absolutt dra tilbake!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, monicafinneid
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende lunsj. Fish & chips servert med sølvløk og små syltede agurker er feil. Det SKAL være med grønne erter eller ertestuing. Når konas burger var tørr og ble servert med brunost! i stedet for cheddar ost blir det ingen toppkarakter fra oss. At restauranten ikke tok betalt for burgeren hjalp på lommeboken, men ikke på matopplevelsen.

Takk, Ungerygg
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

God mat og god service. God og smakfull tapas, MEN kunne godt vært litt mere «sting» i pill-pill’en og chorizoe’n. Veldig god vin anbefaling til tapas

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 444mariannes

Reisende som så på Sebastian Tapas & Bodega, så også på

Sandvika, Bærum
Sandvika, Bærum

Har du vært i Sebastian Tapas & Bodega? Del dine erfaringer!