“Noen dager er livet ikke bedre enn elvelangs i Sandvika.Spesielt ikke på sensommeren med ett glass iskald alhambra:)”
Anmeldelse av Sebastian Tapas & Bodega

Sebastian Tapas & Bodega
Vurdert som nr. 5 av 49 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste. Unner alle en iskald Alhambra og crispy blekksprutringer elvelangs i Sandvika. En god og avslappendes opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Jan Gunvald Y

Anmeldt 8. september 2021

Dette var andre gangen å besøke denne restauranten. Bestilte mange retter og alle var fantastiske og smakende, plus den hyggelige servicen . gjerne kommer tilbake.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, IN1900
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

STOP - Har besøkt denne tidligere og hatt en god opplevelse MEN:
Besøkt fredag 30.7.21. Ønsket 2 porsjoner med Moulet frittes men de hadde bare til en. Bestilte derfor 3 retter med tapas samt brød og aioli og 1 moules fritt. Men å få halvparten av tallerken som mat og halv parten som tomme skall, samt 2 skjell som ikke var åpne (60% ikke spiselig/ 40 % OK ) , var ikke det jeg forventende her. Tok derfor kontakt med servitør for å be om kontakt med kjøkkensjef. Her ble jeg da møtt av en som sa han var daglig leder og ville videreformidle tilbakemeldinger. Jeg fremla min kundeopplevelse til han og spurte om han syntes dette var i henhold til stedets standard og om han synes dette var OK i forhold til pris. Han bekreftet at dersom dette var tilfelle så var han enig i at dette ikke ar verdt prisen. Han viste at det hadde vært noe ulik kvalitet på skjellene fra ´Sverige` ??? Men han kunne jo ikke vite at dette stemte da jeg hadde spist hele porsjonen . Jeg sa at det er ikke mulig å forutse dette før jeg ser skjellene, men da fikk jeg melding om at jeg var ute etter å krangle. Skjelden og aldri før har jeg opplever en så arrogant holdning fra en som utgir seg for å være daglig ledet for et sted som jeg ønsker skal gå bra. Vi ønsker lokale gode restauranter. Min konklusjon er dårlig økonomi eller en utrolig dårlig tilpasset daglig leder, dersom han var stedets daglige leder ( eller uprofesjonelt). I tillegg ble vi fakturert for en tapas rett som aldri ankom bordet ( men som ble slettet etter henvisning (dette forbedret ikke kundeopplevelsen). Vil for ordens skyld nevne at hele regningen ble betalt fult ut selv om den ikke var i henhold til hva vi fikk levert og at servitøren dessverre ikke kunne overgå sin (daglig leder)
Jeg anbefaler ikke denne restauranten før daglig leder er byttet ut.

Takk, janmh2014
Anmeldt 27. februar 2021

Sur og grinete servitør, virket lite intetessert. Så langt ifra topp service du kan komme, noe de reklamerer om at de har. Da vi tilslutt fikk maten manglet det retter vi hadde bestilt, maten var kald og smakløs. En veldig dårlig opplevelse.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, Brukernavn85
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Spist her 1 gang tidligere, men tenkte å gi de en ny sjanse. Ble nok en gang skuffet, da alle varmrettene var kalde, fikk ikke 1 av rettene vi bestillte og smakløse scampi. I tillegg var servitørene relativt lite interresserte til å gi god service. Anbefales IKKE.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 812geirh

Reisende som så på Sebastian Tapas & Bodega, så også på

Sandvika, Bærum
Sandvika, Bærum

Har du vært i Sebastian Tapas & Bodega? Del dine erfaringer!