“Hyggelig sted å være, usikker på kjøkkenet”
Anmeldelse av Sandvika Folkebad

Sandvika Folkebad
Vurdert som nr. 13 av 50 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 23. august 2021

Jeg hadde blitt oppfordret til å prøve pizzaen her og ankom en sen ettermiddag på sensommeren. Det var helt fullt, men vi var heldige og fikk bord etter litt ventetid. God stemning og fin beliggenhet. Godt og kaldt øl fra fat!
Jeg spurte om det var mulig å få ost på hele pizzaen, da jeg så at det var sparsomt med ost hos nabobordet. Det var ikke servitøren sikker på. Det viste seg vanskelig å få til. Det var mot kokkens prinsipper.
Da vi skulle betale spurte de endelig hva vi syntes om maten. Jeg bemerket at hele midten av pizzaen var soggy (våt/bunnen hadde gått i oppløsning) Ja, det er slik vi lager den sa vedkommende. Det er mulig at jeg ikke følger med på pizzatrenden, men det er ikke slik jeg liker pizzaen min. Bunnen skal etter min smak våre hel. Smaken ellers var ok, men ikke mere. Den SÅ god ut, men jeg drar ikke hit igjen for matens skyld. Trist med et så vakkert utgangspunkt for en hyggelig kveld.

1  Takk, Marius123S

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dette er et på alle måter usedvanlig spisested: Er original restaurant, en spennende kafe, en lounge, en arkade, en spillehall og en kulturell møteplass - alt under ett tak men i separate avdelinger.
Konseptet er kreativt, overraskende og stilsikkert med en fantastisk beliggenhet på den nye og temmelig eksklusive elvepromenaden i Sandvika bare et drøyt kvarters kjøretur vest for Oslo.
Mat og drikke holder høy kvalitet, serveres raskt og effektivt av meget trivelig og serviceminded personale.
Prisnivået er middels og meget konkurransedyktig.
Stedets kulturelle historie sitter i veggene og gjør et besøk til langt mer enn et restaurantbesøk.
Anbefales!

1  Takk, 248wolfgangp
Anmeldt 7. juli 2021

Fantastisk beliggenhet, mange muligheter ! men mat (og service) står det dårlig til med.... her må det radikale endringer på kjøkken og blant personalet.

1  Takk, 259nim
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Dette er den beste restaurantopplevelse jeg har hatt i Sandvika. Satt ute og fikk god pizza, god vin og kald øl. Slik skal det gjøres. Takk og vi kommer igjen og igjen

Dato for besøk: mai 2021
4  Takk, ovebru63
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og superhyggelig sted med fin atmosfære . Kul musikk og hyggelig ansatte. Fint sted å nyte maten ute.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, hurtigruta10

Reisende som så på Sandvika Folkebad, så også på

Sandvika, Bærum

Har du vært i Sandvika Folkebad? Del dine erfaringer!