cover2014
Reisetype: Reiste alene
Trude J, General ManagerThon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. nov. 2018
Kjære cover2014
Tusen takk for ditt besøk og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig flott at du gav oss beskjed om renhold og tomgods slik at vi fikk ordnet dette raskt.Team Oslofjord håper vi får gleden av å ønske velkommen til nytt opphold når det måtte passe seg slik.
Med vennlig hilsen Trude V. Jacobsen - Direktør

Living room with a pleasant atmosphere
    kr 933
    6.8 km fra Thon Hotel Oslofjord
    Svømmebasseng
    Se flere hoteller i Sandvika
    Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vårt første opphold på dette hotellet, og det var en gledelig opplevelse. Veldig hyggelige resepsjonister, og rommet var bra. Frokosten var meget variert og rikholdig - og personalet fyllte raskt opp på det som minket. Kort vei til handelssenter, og buss/t-bane noen få minutter unna. Kommer gjerne igjen.

Takk, 17stigb
    Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Kjære Stig B
    Tusen takk for besøket og tusen takk for flotte kommentarer.
    Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til nytt besøk hos oss.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var en flott helg hvor vi skulle feire vår 5 års bryllupsdag.
    Vi ble hjertelig ønsket velkommen i resepsjonen og fikk et meget flott hotellrom i 2.etg som var tilpasset oss som hadde hund med på rommet. Rommet vendte ut og vekk fra motorveien.
    Hotellet lå i behagelig nærhet til Sandvika Storsenter med flust av butikker.
    Det var et hotell med rolig og hjemmekoselig atmosfære.
    Frokosten var flott med stort utvalg. Selv om det var mange å spiste så stod man aldri i kø, og utvalget ble stadig fylt opp.
    Servitører gikk rundt og fylte opp kaffe.
    Dette var et flott hotell som vi mere enn gjerne kommer tilbake til.

Takk, Happyfred63
    Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Kjære Happyfred63

Gratulerer med bryllupsdagen deres. Tusen takk for at dere valgte å markere dette hos oss på Thon Hotel Oslofjord
    og herlig å høre at dere hadde et flott opphold. Slik skal det være.
    Ønsker dere lykke til videre og håper vi kan ønske dere velkommen til nye opphold hos oss.

Anmeldt 3. oktober 2018

319 med utsikt mot veien.

Hyggelig personale, men slitent rom og spesielt badet.
    Sluken var nærmest tett i badekaret og fliser var knust.

Hotellet ligger sentralt til i forhold til busstasjonen og Sandvika storsenter.

Dato for oppholdet: september 2018
    1  Takk, Gøril B K
    Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Gøril B K
    Takk for at du har besøkt oss og takk for at du gir oss tilbakemelding. De punkter du nevner er tatt videre til vår vedlikeholdsavdeling.
    Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake neste gang du skal til Sandvikaområdet.

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet har store dobbelt rom, og foretnings rom som er som en stor hybel med egen sittegruppe for 4-6 pers og 2 stk tv. Romene er forholdsvis moderne og rene og pene. Veldig komfertable senger.
    Frokos begynner 06.30 og er veldig bra👍 Med mye å velge i både varme og kalde retter.

Takk, 663torev

Kjære Tore V
    Tusen takk for at du velger å besøke oss jevnlig, og flott å se at du trives godt hos oss. Slik skal det være.
    Takk for at du deler dine opplevelser og velkommen tilbake når du er på farten mot Sandvika.
    Trude V. Jacobsen - direktør

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Som gjest ved dette hotellet blir en skuffet over at baren stenger alt for tidlig. Burde minimum holde åpent til kl.01.00 uansett om det var gjester eller ikke. Når kjøkkenet stenger kl.22.00 så bør en ikke bli møtt med at det er for seint å bestille når kl. er21.30. Det holder ikke mål. På søndag fikk jeg ikke bestille/spise middag der for alt var stengt fikk jeg vite. Like etterpå fikk jeg vite og se at det satt ei stor busslast av gjester/turister og spiste middag. Når en vet at disse nesten ikke betaler for oppholdet så er det svært dårlig at de som betaler en mye høyere pris ikke kan få seg mat. Det eneste positive er rom og service i innsjekkingen. Blir nok å styre utenom en annen gang.

Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, Selger007
    Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Kjære Selger007
    Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen takk for at du gir oss tilbakemelding på dette.

Åpningstider på hotellet er satt ut i fra de erfaringer vi har gjort gjennom flere år, og det er beklagelig om vi ikke har opplyst om tider og matservering på en hyggelig og serviceminded måte. Du skal helt klart få servering og god service helt frem vi stenger uansett mat eller drikke. Søndager er vanligvis en veldig stille dag og av den grunn har vi ingen a la Carte, samtidig er jeg
    enig i at muligheter for noe mat bør være mulig når vi har bemannet restaurant og kjøkken.

Det er veldig gledelig å se at du er godt fornøyd med oppholdet når det gjelder romkvalitet og service ved innsjekk.

Igjen takk, dine innspill vil bli tatt opp internt og jeg håper vi får anledning til å ønske deg velkommen igjen til et bedre opphold på
    Thon Hotel Oslofjord.