eDreams
StayForLong
Prestigia.com
Destinia.com
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell med serviceinnstilt personale. Jeg hadde sendt Mail i forkant angående noen ønsker med tanke på rommet. Disse ønskene ble innfridd. Frokosten var fantastisk. Mye å velge i og koselig område å sitte i. Det er kort avstand fra hotellet til Sandvika sentrum. Det som trekker ned er noe ekkelt jeg fant på gulvet og tom ølflaske i gangen kl halv ni om morgen. Jeg sa ifra om det jeg fant på gulvet, ved utsjekkingen. Det skulle de ta videre til renholdsavdelingen. Det er bra

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, cover2014
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære cover2014
Tusen takk for ditt besøk og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig flott at du gav oss beskjed om renhold og tomgods slik at vi fikk ordnet dette raskt.Team Oslofjord håper vi får gleden av å ønske velkommen til nytt opphold når det måtte passe seg slik.
Med vennlig hilsen Trude V. Jacobsen - Direktør

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vårt første opphold på dette hotellet, og det var en gledelig opplevelse. Veldig hyggelige resepsjonister, og rommet var bra. Frokosten var meget variert og rikholdig - og personalet fyllte raskt opp på det som minket. Kort vei til handelssenter, og buss/t-bane noen få minutter unna. Kommer gjerne igjen.

Takk, 17stigb
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Kjære Stig B
Tusen takk for besøket og tusen takk for flotte kommentarer.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til nytt besøk hos oss.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var en flott helg hvor vi skulle feire vår 5 års bryllupsdag.
Vi ble hjertelig ønsket velkommen i resepsjonen og fikk et meget flott hotellrom i 2.etg som var tilpasset oss som hadde hund med på rommet. Rommet vendte ut og vekk fra motorveien.
Hotellet lå i behagelig nærhet til Sandvika Storsenter med flust av butikker.
Det var et hotell med rolig og hjemmekoselig atmosfære.
Frokosten var flott med stort utvalg. Selv om det var mange å spiste så stod man aldri i kø, og utvalget ble stadig fylt opp.
Servitører gikk rundt og fylte opp kaffe.
Dette var et flott hotell som vi mere enn gjerne kommer tilbake til.

Takk, Happyfred63
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Kjære Happyfred63

Gratulerer med bryllupsdagen deres. Tusen takk for at dere valgte å markere dette hos oss på Thon Hotel Oslofjord
og herlig å høre at dere hadde et flott opphold. Slik skal det være.
Ønsker dere lykke til videre og håper vi kan ønske dere velkommen til nye opphold hos oss.

Anmeldt 3. oktober 2018

319 med utsikt mot veien.

Hyggelig personale, men slitent rom og spesielt badet.
Sluken var nærmest tett i badekaret og fliser var knust.

Hotellet ligger sentralt til i forhold til busstasjonen og Sandvika storsenter.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Gøril B K
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Gøril B K
Takk for at du har besøkt oss og takk for at du gir oss tilbakemelding. De punkter du nevner er tatt videre til vår vedlikeholdsavdeling.
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake neste gang du skal til Sandvikaområdet.

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet har store dobbelt rom, og foretnings rom som er som en stor hybel med egen sittegruppe for 4-6 pers og 2 stk tv. Romene er forholdsvis moderne og rene og pene. Veldig komfertable senger.
Frokos begynner 06.30 og er veldig bra Med mye å velge i både varme og kalde retter.

Takk, 663torev

Kjære Tore V
Tusen takk for at du velger å besøke oss jevnlig, og flott å se at du trives godt hos oss. Slik skal det være.
Takk for at du deler dine opplevelser og velkommen tilbake når du er på farten mot Sandvika.
Trude V. Jacobsen - direktør