Trip.com
Travelocity
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde 1 natt her, og her fikk vi alt vi var ute etter. Rommet var rent , stort og romslig med egen sittegruppe.
Frokosten var kjempegod, stort utvalg, og god plass i matsalen.
Personale var hyggelige og hjelpsomme.
Kort veg til kjøpesenter og tog.
Kunne ikke vært bedre for vår del.

Takk, anka345
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Kjære anka345

Tusen takk for dine flotte kommentarer.
Ønsker deg en fin førjulstid og velkommen tilbake når dere er i Sandvika området.

Anmeldt 10. november 2018

Jeg bodde 1 natt på Thon Hotel Oslofjord i Sandvika i forbindelse med et forretningsmøte. Hotellet ligger i Sandvika, omtrent 20min med tog fra Oslo Sentralstasjon meg togavganger hver 10 min. Hotellet tilby både innvendige og utvendige rom. Jeg kan anbefale et av de fine innvendige rom. Rommene er rolige, rene og ganske store. På baderommet finnes også et stort badekar. Det var veldig deilig å slappe av der, mens der var sludd ute. I prisen inkludert er en rik frokost. En av de deiligste frokost jeg spiste i det siste. Personalet på hele hotellet er veldig vennlig. Resepsjonistene vil jeg fremheve!!!! Jeg bor ofte på hotellet pga. jobben min, men de resepsjonister på Thon Hotel Oslo elsker jobben sin og det føler jeg som gjest! Tusen takk for meg - jeg kommer definitivt tilbake.

Romtips: Jeg anbefaler enten et rolig rom, som er innvendig til Atrium eller et utvendig rom mot Sandvika (ikke mot motorveien)
1  Takk, haakonSWE
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Kjære Håkon L
Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Det er slik Team Oslofjord bestreber seg på å alltid levere.
Velkommen tilbake neste gang du er i området.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell med serviceinnstilt personale. Jeg hadde sendt Mail i forkant angående noen ønsker med tanke på rommet. Disse ønskene ble innfridd. Frokosten var fantastisk. Mye å velge i og koselig område å sitte i. Det er kort avstand fra hotellet til Sandvika sentrum. Det som trekker ned er noe ekkelt jeg fant på gulvet og tom ølflaske i gangen kl halv ni om morgen. Jeg sa ifra om det jeg fant på gulvet, ved utsjekkingen. Det skulle de ta videre til renholdsavdelingen. Det er bra

Reisetype: Reiste alene
Takk, cover2014
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære cover2014
Tusen takk for ditt besøk og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig flott at du gav oss beskjed om renhold og tomgods slik at vi fikk ordnet dette raskt.Team Oslofjord håper vi får gleden av å ønske velkommen til nytt opphold når det måtte passe seg slik.
Med vennlig hilsen Trude V. Jacobsen - Direktør

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vårt første opphold på dette hotellet, og det var en gledelig opplevelse. Veldig hyggelige resepsjonister, og rommet var bra. Frokosten var meget variert og rikholdig - og personalet fyllte raskt opp på det som minket. Kort vei til handelssenter, og buss/t-bane noen få minutter unna. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 17stigb
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Kjære Stig B
Tusen takk for besøket og tusen takk for flotte kommentarer.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til nytt besøk hos oss.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var en flott helg hvor vi skulle feire vår 5 års bryllupsdag.
Vi ble hjertelig ønsket velkommen i resepsjonen og fikk et meget flott hotellrom i 2.etg som var tilpasset oss som hadde hund med på rommet. Rommet vendte ut og vekk fra motorveien.
Hotellet lå i behagelig nærhet til Sandvika Storsenter med flust av butikker.
Det var et hotell med rolig og hjemmekoselig atmosfære.
Frokosten var flott med stort utvalg. Selv om det var mange å spiste så stod man aldri i kø, og utvalget ble stadig fylt opp.
Servitører gikk rundt og fylte opp kaffe.
Dette var et flott hotell som vi mere enn gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Happyfred63
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Kjære Happyfred63

Gratulerer med bryllupsdagen deres. Tusen takk for at dere valgte å markere dette hos oss på Thon Hotel Oslofjord
og herlig å høre at dere hadde et flott opphold. Slik skal det være.
Ønsker dere lykke til videre og håper vi kan ønske dere velkommen til nye opphold hos oss.