Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Ok parkeringsordningen er en skikkelig nedtur. Men for et fint hotell ♥. Entertainment-tjenesten på tv'n var en slager for ungene, sengene var gode å sove i, fint bad, rene rom og ingen støy fra trafikk utenfor. Også det som ikke kan utelates når det kommer til dette hotellet. Beste frokosten vi har opplevd på hotell. Stå opp tidlig, og nyt all tiden du kan I frokostsalen. Om vi skal overnatte i området igjen finnes det ingen tvil om hvilket hotell vi velger. Med please, kjære hotelledelse, gjør noe med den parkeringsordningen, det gir SÅ dårlig førsteinntrykk.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, karlernestk
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære karlernestk

Tusen takk for at dere valgte oss og tusen takk for flott tilbakemelding.
Når det gjelder parkering så oppfordres våres gjester til å reise kollektivt. Mange kommer også med bil og vi er glade for å kunne tilby mange parkeringsplasser like ved hotellet. Disse er riktignok avgiftsbelagt og styres av eksternt firma men dog et enkelt tilbud til våres gjester.

Herlig å se at dere nøt frokosten som er kåret til "Akershus beste" i 2019.
Igjen takk og håper å kunne ønske dere veldkommen til nye opphold også i fremtiden.

Med vennlig hilsen Trude V. Jacobsen - Direktør

Anmeldt 5. september 2019

En hel helg med kurs, og da få rom ved siden av Europaveien! Ba om rom litt unna heissjakten, men E18 er ikke så stille den heller.....Pris står ikke til kvalitet dessverre, og ikke har de parkering til bilen din om du bor langt unna og må kjøre bil. Du kan betale 150 kr dagen i tillegg for å få parkere. Senest i April fikk man lov å parkere som gjest.

Betjeningen ved frokosten var hjelpsom når det manglet noe, og dagen etter var det på plass uten at vi trengte å si noe.

Valg av tekstiler er gjennomført, og stilen er fin.

Har brukt dette hotellet noen ganger nå og ønsker å være en fast kunde som kommer igjen, men blir nok et annet hotell fremover dessverre.

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Lillian S

Kjære Lillian S

Først og fremst takk for at du har valgt å bo hos oss og takk for at du evaluerer oss. Hos oss er det flere ulike romtyper og de som vender mot E18 er helt klart er mer støyete enn andre. Jeg anbefaler rom mot atriet eller mot Sandvika sentrum da disse også kan være langt fra heissjakten.
I disse dager starter vi imidlertid med å skifte vinduer, noe som vil fjerne støyutfordringen fra E18.

Vi oppfordrer våres gjester til å reise kollektivt men dersom du kommer med bil kan vi heldigvis tilby mange parkeringsplasser nær hotellet. Disse er avgiftsbelagt og styres av eksternt firma.

Takk for at du sier i fra til oss. Vi ønsker og vi skal forbedre oss og jeg håper å kunne ønske deg veldkommen til nye og opphold også i fremtiden.
Med vennlig hilsen Trude V. Jacobsen - Direktør

Anmeldt 13. august 2019

Hotellet ligger svært sentralt til like ved E18. Vi ble svært godt mottatt, og rommet var både stort og ikke minst reint. Setter stor pris på at det er tregulv og ikke teppegulv. Badet var helt greit, og fremfor alt - her kunne man dusje uten at resten av gulvet på badet var vått.
Frokosten var særdeles god med både kalde og varmeretter. I tillegg var betjeningen svært blide og hjelpsomme

Romtips: Hotellet er et konferansehotell slik at det nok er best for vanlige reisende å overnatte der i helgene. Vi fikk en svært god pris.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Tore M
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Kjære Tore M

Tusen takk for at du velger å bo hos oss og tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å se at alt har vært slik det alltid skal.
Jeg håper vi snart kan ønske deg velkommen tilbake til nytt opphold på Thon Hotel Oslofjord.
Trude V. Jacobsen
Direktør

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi la inn bestilling på Thon Hotel Oslofjord i April da vi spørte om hotellet tilbude gratis parkering før vi i det hele tatt la inn bestillingen. Da vi ankom hotellet var det ingen gratis parkering slik som det forsatt sto på nettsidene deres, på hotellet sto det at dem har parkering etter gjeldene bestemmelser mens det står at det Oslofjord tilbyr gratis parkering på listene over hoteller med gratis parkering. Vi fikk da allerede en dårlig følelse av hotellet. Vi valgte garasje parkering da jeg ikke gadd og stå og diskutere med hun i resepsjonen. Sendte heller klage til Thon internt på email der jeg bare fikk samme beskjeden som jeg fikk i resepsjonen selv om det forsatt sto at dem tilbude gratis parkering på listene over hotell med gratis parkering. Men nok om det. Da vi fikk rommet våres var det en gull farge på vannet i toalettet som ikke var tiss fra en tidligere gjest da både vannet fra dusjen, vasken og doen hadde samme gulfarge. Så vi kjøpte heller vann fra butikken for å være på den sikre siden slik at vi ikke blir syke. Vi bestilt Thon Hotel i den tro av at vi skulle få en god avslutning på ferien slik som vi tidligere har hatt både på Scandic Fornebu og Helsfyr ved tidligere anledninger. Meldte oss til og med inn i medlems greiene dems men ble verken møtt av en flaskevann eller en avis.

Vi valgte heller å sjekke ut en natt tidligere enn planlagt og heller reise hjem. Hun i resepsjonen skal ha for at hun ville refundere den siste natta men det ikke gikk, men det hadde jeg heller ikke forventet da jeg bestilte sommertilbudet uten tilbakebetaling. Men fikk da parkeringen gratis da siden det ikke gikk som et plaster på såret.

Har bodd på hoteller fra 1 stjerne og oppover rundt omkring i Europa før mitt opphold her å ble ikke møtt av gult vann noen av stedene og gratis parkering som ikke eksisterer lengre. Men nå har jeg lært og det blir ikke flere besøk på hoteller i Thon kjeden ved senere anledninger.

Ellers var rommet fint og resten av hotellet, bortsett fra av at det forsatt var litt renovering som skapte støy.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, softisen
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Kjære softisen
Takk for at dere valgte å bo hos oss.
Som dere opplevde, har vi endret vilkår rundt parkering og for de som har reservert før dette tråtte i kraft
gir vi gratis parkering. Dette ble heldigvis rettet før dere sjekket ut. Det er korrekt, som du selv sier, at beløp ikke tilbakebetales på forhåndsbetalte spesialpriser.
Vi opplever noen ganger brunt vann og jeg er enig i at det ikke ser bra ut. Det er imidlertid rent vann og helt ufarlig.
Tusen takk for at du sier i fra om deres opplevelser og hvilke jeg virkelig beklager. Samtidig kan jeg garantere at dette ikke er standard i Thon Hotels. Jeg håper vi som hotell og kjede får gleden av å ønske dere velkommen til et flott og hyggelig opphold en gang og ikke minst få muligheten til å vise hva vi star for når det gjelder kvalitet og service.
Trude V. Jacobsen - Direktør

Anmeldt 2. august 2019

Vi bor på Oslofjord en uke hver sommer i forbindelse med et idrettsarrangement og har gjort det de fem siste årene. Det er god service over over alt på hotellet, gode senger, flott beliggenhet og god frokost.
Vi gleder oss allerede til neste år :)

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Hilde S
Trude J, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Kjære Hilde S
Så hyggelig tilbakemelding.
Det gleder oss stort at dere trives her på Oslofjord og vi er takknmelige for at dere velger å komme igjen år etter år. Ønsker dere alle en flott høst og vi ser frem mot neste sommer og å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss.
Trude V. Jacobsen
Direktør