Travelocity
Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Booking.comUSD 131
eDreams
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med perfekt beliggenhet. Hyggelig betjening. Sentralt og mulighet for parkering. Absolutt et godt alternativ til Oslo. Spennende urbant sentrum med barer og resturanter. Nydelig med elven gjennom sentrum. Å gå i havnen anbefales. Mye fin street art å finne her. Perfekt beliggenhet for toopturer i Asker og Bærum. Kun minutter inn til Oslo. Anbefales som et alternativ til Oslo til f.eks. en weekendtur -:)

1  Takk, MonsenKonkurs
Kent Mikael Käldman, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei Monsen,

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å høre at du hadde et fint opphold og at du setter ekstra stor pris på servicen vi yter ovenfor våre gjester. Takk for at du har delt dette med andre reisende!

Vi gleder oss til du kommer tilbake!

Anmeldt 1. juli 2020

Hotellet ser gammelt og shabby ut fra utsiden, men innvendig er det bra. Trivelig betjening og vi følte oss velkomne. Satte spesielt stor pris på en serviceinnstilt kvinnelig ansatt ved frokosten. Fikk dessverre ikke notert navnet hennes.

Rommet hadde relativt grei størrelse. Setter alltid pris på rom med skrivebord slik at det er greit å jobbe.
Hotellet ligger vis a'vis Sandvika Storsenter, noe junior i familien satte stor pris på.
Anbefales

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Paal_Kri

Hei Paal_Kri,

Først og fremst vil jag takke deg for at du bodde hos oss, og at du tok deg tid til å skrive en så god tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å lese at dere hadde et flott opphold hos oss. Vi ønsker at våre gjester skal få oppleve "det lille ekstra" som gjest hos oss så det er veldig motiverende å få slike tilbakemeldinger.

Gleder oss til å se dere igjen, velkommen

Anmeldt 2. mars 2020

Jobbreise. Har tidligere vært på konferanse her, men denne gangen hadde vi bare overnatting på hotellet. Vi har hovedkontor i byen her. Jeg synes rommet var kjempeflott. Jeg skulle tilbake uka etter, og fikk reservere samme rommet. Her er alt man trenger. Nært til shopping også. Bra frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, EirikT233
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Lett å finne fram med bil, greie parkeringsmuligheter, kort og grei veg til sykehusene.
Blir møtt av blide og hjelpsomme resepsjonister. Vi velger å bestille middag hos dem. Nydelig mat i romantisk,lun omgivelse. Utrulig god service. Anbefales å sette av et døgn eller to for kjærestetur. Sett barna bort til besteforeldre/tanter og onkler og bare nyt. Kort togtur inn til Tigerstaden og ikke lang spasertur til stasjonen fra hotellet.
Rent og pent på rommet.
Frokosten er fantastisk. Jeg skulle faste, men hadde med nisteboks og drikkeflaske og fikk lov å lage niste selv.
Absolutt verdt å oppleve

Takk, heidirutlin
Kent Mikael K, General Manager på Thon Hotel Oslofjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2020

Hei Heidi,

Tusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen. Spesielt hyggelig at du fremhever vår eksepsjonelt gode frokost og vår restaurant. Det varmer godt i våre hotell hjerter at du har opplevd god service av våre kjære ansatte som gjør alt for at våre gjester skal føle besøksglede.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 27. februar 2020

Flott hotell som har en perfekt beliggenhet for oss. Kort avstand til Oslo om mann skal dit. Et stor kjøpesenter som nærmeste nabo. Har egen parkering i garasje. God og stor spisesal. Hyggelig og hjelpsom betjening.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 827veslem_yk

Hei 827veslem_yk,

Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet her hos oss på Thon Hotel Oslofjord. Vi er glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk god service og at hotellet sto til dine forventninger.

Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning