Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Agoda.com
ZenHotels.comUSD 155
2025 av 550 anmeldelser
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Skjeggkre løp rundt på rommet.
Tom minibar
Tekoker defekt
Knalldyr parkering i garasje kr 350 pr natt

Måtte ha minst 200 tegn for å kunne sende inn en evaluering derfor denne setningen, må skrive mer.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, AaaasZzz
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Veldig bra service ! Flott rom (superior).
Fantastisk frokost. Bra beliggenhet. Kan absolutt anbefales både for privat og forretninger. Bra møterom.
Bra snacks under møtet. Lite støy utenfra.
Kjapt med taxi.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Trond S
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Min pappa, tante og onkel, søskenbarn, samt min mann og meg var i Sandvika nylid i forbindelse med begravelse.

Aller først ble vi kontaktet på forhånd av resepsjonen da alle rommene sto i mitt navn for å få korrekte opplysninger om gjestene. Vilde i resepsjonen booket på eger initiativ HC-rom til den eldre garde, noe vi ikke hadde tenkt på selv. Da fikk de feks litt bedre plass på badet. Veldig god service!

Vi ble tatt godt i mot og innsjekk for 4 rom gikk smidig av en hyggelig, ung mann på opplæring. Videre var frokosten veldig bra. Til tross for at det ikke var så mange gjester nå i covidtiden var frokosten meget bra.

Utsjekk gikk fint og vi fikk god hjelp av nattevakten til å kontakte min far som hadde forsovet seg.

Rommene er store, fine og rene. Litt slitt, men ingen krise. Vi fikk ikke prøvd restauranten eller treningsrom da det var covidstengt.

Oppsummert: Særs god service. Kommer til å bo her flere ganger dersom vi kommer til Sandvika igjen.

Romtips: Ikke ha rom vendt mot riksveien. Det hadde heldigvis ikke vi, men der kan d være støy!
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, elim968
Anmeldt 28. april 2021 via mobile enheter

Vi var to personer i hvert vårt rom. Rommene var romslig og rene med gode senger. Restauranten var stengt pga Covid-19 situasjonen. Frokosten var god med godt utvalg og fin oppfølging. Skal man bo i dette området så kan hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, RosslandR
Anmeldt 20. april 2021 via mobile enheter

I anledning et sykehusbesøk i Oslo, valgte vi å bo på Thon hotell Oslofjord. Det angret vi ikke på. Da en av oss har et handicap som krever et litt stort bad, ble dette ordna på et blunk. Rommet og badet var stort, og gullende rent og pent. Veldig gode senger, dyner og puter. Frokosten var en buffét, og i disse pandemi-tider var det god avstand mellom bordene. Vi fikk også, uten å måtte betale ekstra, lov å smøre med oss niste til hjemveien. Det ble ikke servert middag på kvelden, men de hadde et supert alternativ fra en lokal restaurant, som leverte på rom-døra vår det vi måtte ønske av kinesisk mat og pizza. Menyen fikk vi på forhånd i resepsjonen. Vi vil virkelig rose og takke all betjening for et hyggelig opphold. Vi kommer garantert tilbake til høsten.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, HelleI38