Alltid en spennende utstilling her.

Vi drog dit uten egentlig å vite hvilke utstillinger som ble vist nå, men ble fornøyd med å se den... les mer

Anmeldt 19. oktober 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge
Herlig kunstsenter m koselig cafe

Anbefaler alle å bruke fridagen sin her,kos dere med kunst og en kaffe i avslappende og maritime... les mer

Anmeldt 7. september 2021
X5388ZXjonk

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Sandvika
Anmeldt 7. august 2018

Sentret har to utstillinger av helt forskjellig karakter. Bygget er estetisk pent og er tilpasset terrenget. Omgivelsene er fine ved fjorden, samt at det er mye kunst i omgivelsene rundt. Får en opplevelse både inne og ute.
Spiste i kaffen/restauranten, og maten var god.
Absolutt et sted å besøke for å nyte en stille stund.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 24. juni 2018

Et nydelig kunstmuseum rett utenfor Oslo, med en beliggenhet som tar pusten i fra deg. Rett ved vannet så spiller de på kunst både ute og inne, og spiller på lag med lokal befolkningen med eventer.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, anncharl0ttm
Anmeldt 29. mai 2018

Supert sted å besøke på en søndag.Kunstsenteret er et vakkert bygg og ligger i vakre omgivelser ved sjøen i nærheten av Sandvika. Forskjellige utstillinger hele året. Sonja Henies enorme premiesamling må sees. Fin liten kunst butikk inne i lokalet.Ute kan du gå tur langs sjøen eller du kan bade i sjøen. Buss 160 fra Oslo stopper på Høvikodden (10 min å gå) og NSB tog linje 1 til Blommenholm stasjon (15 min gange).Kafe med uteservering( om sommeren).

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, 116vivif
Anmeldt 4. februar 2017 via mobile enheter

Det burde jo ikke komme som en overraskelse på noen, men det kan nok vært lurt med en preferanse for moderne kunst. Interessante utstillinger.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, christianlomsdalen
Anmeldt 12. januar 2017 via mobile enheter

Spennende bygg, unike utstillinger, vakre omgivelser og hyggelig spisested. Jeg har vært der mange ganger og går aldri lei. Anlegget ute er nydelig en sommerdag og rommene inne er perfekte for utstillinger som viser mer enn bilder. Kan absolutt anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2016
1  Takk, Lise L