Alltid en spennende utstilling her.

Vi drog dit uten egentlig å vite hvilke utstillinger som ble vist nå, men ble fornøyd med å se den... les mer

Anmeldt 19. oktober 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge
St.hans feiring

Et nydelig kunstmuseum rett utenfor Oslo, med en beliggenhet som tar pusten i fra deg. Rett ved... les mer

Anmeldt 24. juni 2018
anncharl0ttm
Jessheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Sandvika
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Ble skuffet over besøket. Ingen kunst etter Henie/Onstad var utstilt . De var lånt vekk. Ingen minner etter hennes liv var utstilt. Vi ville se gravplassen deres men resepsjonist hadde ikke hørt at den fantes her eller hvor det var på stedet. Vi klarte å spore det opp på egen hånd Ingen skilt som viser vei.
Mange amerikanere har sett opp til Sonja Henie og blir nok skuffet over besøket, og mangel på minner fra hennes liv.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, leneanne
Anmeldt 23. juli 2019

Museet ligger ligger litt utenfor Oslo, men lett å finne. Godt skiltet. Et fantastisk kunstmuseum. Den permanente utstillingen er variert og spennende. I tillegg fikk vi med oss en interessant foto og grafikkutstilling. Virkelig verdt inngangspengene (120 NOK). Dette bør man få med seg. I tillegg er bygningen et flott eksempel på moderne arkitektur fra slutten av 60-tallet, velholdt og stilig.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, 65petj
Anmeldt 5. juni 2019

Kunstsenteret er et "must" å besøke, enten man er fra Oslo, Bærum eller Asker, og byr på fantastisk kunst- og utstillinger, i en flott atmosfære- og miljø. Premiesamlingen til selveste verdensberømte "iskunstner" Sonja Henie er et eget- og uforglemmelig skue! Flotte saler- og ro, utendørs tilbud- og miljø. God parkering, samt bademuligheter på "Bestemor" stranda rett utenfor. Koselig spisested, flott rent- og pent miljø, hyggelig personale og atmosfære. ET MUST! d:o)

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 19. mars 2019

Gode utstillinger og konserter i unike lokaler og omgivelser med muligheter for flotte turer og bading på sommeren. Perfekt for søndagsutflukter.

Dato for opplevelse: februar 2019
1  Takk, Per N
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde en veldig fin tur hit. Mykje fin kunst. Men litt skummelt med barn. Litt lett for ungane å komme til å skade kunstverka.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Arild78