“Greit ”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dette var helt greit,men ingenting spesielt. Har spist bedre Sushi andre steder. Pluss for smakfullt lokale og hyggelig servitør.

1  Takk, utpaaturer

Anmeldt 2. mars 2021 via mobile enheter

Vi bestilte take away og fikk delikat sushi og varmretter. Skuffelsen var stor når varmretten inneholdt to svært små kjøttbiter i en av rettene. I tillegg var varmretten svært liten, slik at en voksen ikke ville bli mett. Maten smakte godt, men holdt ikke mål sånn totalt sett.

Dato for besøk: februar 2021
3  Takk, Rune1973
Anmeldt 7. desember 2020

Hvis man elsker sushi , er dette en bra restaurant. Maten er av ypperlig kvalitet. Atmosfæren er også hyggelig.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, grol977
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Vi har spist på Bambus i alle år, og stort sett fått ok mat. I dag var vi et selskap på 3 som alle bestilte diverse sushi. Da maten ble servert, var 1/3 av bestillingen til én i følget glemt og tunfisken på nigirien til samme person så slett ikke fresh og god ut. Den var grå og full av hvite grove, slintrer. Servitøren virket overrasket over at den uteblitte lakserognen i det hele tatt var bestilt, men skulle si i fra til kjøkkenet. Da vi påpekte hvordan tunfisken så ut, fikk vi ett avvisende svar på at det var slik tunfisk så ut. Til sammenlikning, så tunfisken til de to andre rundt bordet rød og fresh ut. Til tross for bare halvfull restaurant, kom ikke servitøren til bordet en eneste gang under måltidet for å sjekke hvordan maten smakte, ingen kom til bordet før tallerknene skulle ryddes av. Nigiri med tunfisk sto urørt hos vår ene gjest. Da vi sa den ikke så bra ut og vi ikke orket spise den, fikk vi igjen til svar at det var slik tunfisk så ut. Vi klaget igjen og han skulle si i fra til kjøkkenet. Da regningen kom, forventet vi at nigirien var trukket fra. Til tross for at vi sa i fra to ganger, var den ikke det. Det var en annen servitør som kom med regningen, vi orket ikke klage en tredje gang, men bestemte oss for at hit kommer vi aldri tilbake. Dette kunne dere løst enkelt Bambus, enten ved å bytte ut nigirien ved første klage, eller trekke den fra regningen! Takk for oss, vi sees ikke igjen!

Dato for besøk: oktober 2020
5  Takk, Ulindholm
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig lokale. Profesjonelle og dyktige servitører. Maten var godt tilberedt og servert. Store biter. God cremant hører til. Helt topp.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Bruckner70

Reisende som så på Bambus Sushi, så også på

Sandvika, Bærum

Har du vært i Bambus Sushi? Del dine erfaringer!