“Dårlig mat, fraværende service”
Anmeldelse av Bambus Sushi

Bambus Sushi
Vurdert som nr. 9 av 49 Restauranter i Sandvika
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Hadde litt tid til overs etter handlerunden på Sandvika Storsenter, og tenkte prøve den kombinerte sushibutikken og restauranten i første etasje. Tolv biter nigiri/maki, tre små tempurascampi og en brus kom på den nette sum av 310 kr. Det hadde for så vidt vært helt ok, om maten og servicen hadde vært grei. Dessverre var ingen av delene det; Servitrisen var potte sur fra første stund, og åpenbart lite interessert i at folk skulle sette seg ned for å spise. Vi fikk én tallerken og én soyasaus til to stykker. Først spurte jeg om vi kunne få en tallerken til, det gikk så vidt greit. Da jeg like etter spurte om vi også kunne få en soyasaus til, ettersom vi faktisk var to, ble hun tydelig irritert, og mer eller mindre slengte den på bordet uten å si et ord.
Da har jeg ikke engang begynt å beskrive maten…. Dette er sushi à la Rema 1000. Risen var tørr og iskald, og fisken var fullstendig smakløs. Eller, det er ikke helt korrekt; i den grad den smakte noe som helst, smakte den dagsgammel og plast-aktig etter sikkert å ha ligget flere timer i forpakningen vi fikk den servert i.
Attpåtil måtte vi rydde opp etter oss, som om vi var på IKEA.
Dette kjentes gjennomgående helt bortkastet ut. Kan rett og slett bare ikke anbefale det på noen som helst måte.

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, Phambre

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Bestilte lakse nigiri og 2 sorter maki og dette er sushi slik man får den i kjøledisken på Rema og ikke på en restaurant. Risen var iskald og tørr. Makiene var tørre og smakløse. Dette er ikke restaurant kvalitet.

2  Takk, DayTrip58793901606
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dette var helt greit,men ingenting spesielt. Har spist bedre Sushi andre steder. Pluss for smakfullt lokale og hyggelig servitør.

1  Takk, utpaaturer
Anmeldt 2. mars 2021 via mobile enheter

Vi bestilte take away og fikk delikat sushi og varmretter. Skuffelsen var stor når varmretten inneholdt to svært små kjøttbiter i en av rettene. I tillegg var varmretten svært liten, slik at en voksen ikke ville bli mett. Maten smakte godt, men holdt ikke mål sånn totalt sett.

Dato for besøk: februar 2021
3  Takk, Rune1973
Anmeldt 7. desember 2020

Hvis man elsker sushi , er dette en bra restaurant. Maten er av ypperlig kvalitet. Atmosfæren er også hyggelig.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, grol977

Reisende som så på Bambus Sushi, så også på

Sandvika, Bærum

Har du vært i Bambus Sushi? Del dine erfaringer!