“Skryt”

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse.
Hyggelig betjening.
God mat.
Gode forklaringer på meny valg.
Ingen ting å utsette.
Fikk servering av ei jenta fra Toten
hun var helt enestående.
Jeg kommer igjen :-)

Takk, Atle K

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Kom kl 2030 for å ta er glass vin med en venninne. Det står «vent på hovmester» på et skilt - der ble jeg stående. Ingen som kom bort. Tilslutt måtte jeg spørre en bak disken om bord. Ble plassert på et bord ved døren. Etter det skjedde ikke noe. 20 min etter vi kom dro vi uten at noen hadde vært borte ved bordet vårt. Og det var ikke fullt, så det kan de ikke skylde på. Har tidligere opplevd dette som en hyggelig restaurant med god service og mat, men i går var det elendig service. Så vi dro til Bambus på andre siden av elven og fikk strålende service.

Takk, 83vibekeh
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Jeg har spist her ved flere anledninger og er alltid fornøyd med både servicen og maten. Dette er den beste restauranten i Bærum og Asker uten tvil. Anbefales for alle anledninger.

1  Takk, simonwR2041ID
Anmeldt 3. desember 2018

Bordet var pyntet med flagg, og vi ble møtt med store smil og gratulasjoner.
Nydelig mat og god vin. En fiiiiin opplevelse.

Takk, Jette R
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde en helt grei lunch, men maten levde kanskje ikke helt opp til forventningene som en av Sandvikas beste restauranter.
Koselige lokaler , hyggelig stemning - god prosecco:-). prøver nok igjen en annen gang for å prøve andre retter på menyen.

Takk, anka345

Reisende som så på Restaurant Caspar, så også på

Sandvika, Bærum

Har du vært i Restaurant Caspar? Del dine erfaringer!