TripAdvisor
Sandvika
Publiser
Innboks
Søk

“Super beliggenhet. Fin servitør. Elendig matopplevelse”
Anmeldelse av Restaurant Caspar

Restaurant Caspar
Vurdert som nr. 2 av 55 Restauranter i Sandvika
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Spiste fish and chips. Den såkalte hjemmelagde remouladen, smakte veldig lite, og var tynnet med vann. Ertestuingen kom fra pose (smakte sånn), og frityrrøren var for mørk/for stekt, seig og smakte gammel frityrolje. Friesene var dårligere enn de fra Burgerking eller lignende kjeder.
Pluss for god kaffe

Takk, Mette K

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde en liten bursdsgsmiddag for 3 pers her og prøvde ut litt pizza og pasta som var veldig bra. Forrett med parmaskinke, oliven og fries med trøffel var også kjempegodt. Super service var det også, kjappe og flinke! I tillegg var det god vin til en hyggelig pris

Dato for besøk: september 2019
Takk, Vilde H
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Bestilte takeaway idag. Meningen var å spise dette ute, men poenget ble jo helt borte når de ikke engang hadde plastbestikk. Maten tok også lengre tid å lage enn lovet slik at jeg ble forsinket i å møte familien med maten. I tillegg rant det saus ut fra boksene så nå må jeg vaske underlagene foran setene i bilen. Lukter gjør bilen også.

Anbefaler ikke å kjøpe takeaway her.

Takk, herculest2019
Anmeldt 13. august 2019

Hvordan ødelegge ett førsteinntrykk! Ankom stedet som hadde gjester kun på ca 1/5 av bordene. Vi prøvde å etterfølge oppfordringen om å ta kontakt med servitør for å få bord. Den mannlige servitøren observerte og registrerte oss gjorde alt annet enn å betjene oss.
Vi satte oss tilslutt ved ett bord som var ledig (mange reserverte bord og mange bord som ikke var ryddet).
Vi gav servitøren 5min men han valgte heller å rydde ett bord ute.vi gikk og er nå på en meget hyggelig restaurant i nærheten og er tatt godt imot av servitøren her.

1  Takk, Nils N
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Italiensk restaurant med effektiv betjening og hyggelig atmosfære. Vi hadde bestilt bord i bakgården. Det var svært behagelig da utetemperaturen var ca 24 grader. Vi bestilte risotto til forrett og blåskjell til hovedrett. Begge deler smakte fortreffelig

Takk, Omkaas

Reisende som så på Restaurant Caspar, så også på

Har du vært i Restaurant Caspar? Del dine erfaringer!