“Utmerket sushi i et litt bortgjemt sted”
Anmeldelse av Simsim Sushi & Wok

Simsim Sushi & Wok
Vurdert som nr. 11 av 50 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte det største brettet med varierte sushi biter. Alt smakte veldig godt og kan anbefales. De serverer også varmretter, og da jeg hentet sushien vår, luktet det svært innbydende i restauranten. Stedet er ganske anonymt utenfra, men innenfor er det trivelig med et par hyggelige bord dersom man velger spise på stedet.

Takk, Annettemor

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger nå og jeg synes Simsim har bedre sushi enn andre jeg har besøkt i Sandvika. Simsim har ikke så mye plass og det er litt røff innredning, men god sushi som tilberedes mens du venter som også kan tas med hjem. Jeg liker spesielt Vulcano maki. Prøv den.

1  Takk, 340knutj
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Bestiller en del takeaway herfra. Maten er stort sett klar på 10-15 minutter. Sushien er god, til en ok pris og ingeferen er nydelig.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 762ehtrv
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

God sushi, bestilte premium maki pakke.
Anbefales til 1 om du er veldig sulten, holder til 2 for som en lett middag...
Pris ok

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 465lauritsl
Anmeldt 18. mars 2018

Bra sushi med hjemmelaget soyasaus. Bitene er passelig store og smakfulle, fisken er fersk og det er bra valuta for pengene. Bruker SimSim mye som overtidsmat, og kan varmt anbefale "Dagens" til kr. 100,-.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, M3569CMandreasm

Reisende som så på Simsim Sushi & Wok, så også på

Har du vært i Simsim Sushi & Wok? Del dine erfaringer!