“Tar en evighet...”

Fellini birreria e cucina
Vurdert som nr. 21 av 50 Restauranter i Sandvika
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Anbefales ikke, veldig uoppmerksom servitør og det tar veeeldig lang tid å få mat på bordet!!!
Vi kommer ikke igjen.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Marina T

Anmeldt 13. november 2018

Etter kino søndag skulle vennegjengen på 4 avrunde helgen med noen glass på Fellini, men dengang ei. Der hadde man til vår overraskelse og uten ytterligere forklaring plutselig stengt. Til tross for annonsert åpningstid til kl 24 , dobbeltsjekket før vi gikk på kino, ble vi møtt av lukkede dører kl 21.45. Uten relevante alternativer en søndags kveld i Sandvika ble vi tvunget til å avslutte kvelden der og da. Dårlig gjort av Fellini å narre folk på denne måten, ærlig talt!

Takk, Explore11174291627
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Skulle bare innom å ta en pils før kino. Til tross for god bemanning var det svært treg service. Flere ansatte bak disken men bare en som serverte kunder over baren. Dog fin beliggenhet og behagelig temperatur under varmelamper ute.

Takk, OdBjB
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Skulle på kino og fikk vite at maten skulle komme innen 10 minutter, det gikk 25 min. Jeg bestilte bruschetta. Brødet var perfekt, men alt på toppen var tatt rett ut av kjøleskapet og var kaldt. Min venn bestilte pizza, den var så bløt at alt fyllet rant av når du tok et stykke. Foruten at maten var en stor skuffelse, var det et koselig sted.

1  Takk, ingvardr2018
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Fellini har en flott beliggenhet med Kommunehuset, Kulturhuset og kinoen so. Nærmeste nabo. I tillegg bare noe gode steinkast unna Sandvika Storsenter, Byparken og Kadettangen. Her serveres alt i godt drikke og smakfull mat. Og av en hyggelig betjening. Anbefales..

2  Takk, L5684FVgutujan

Reisende som så på Fellini birreria e cucina, så også på

Har du vært i Fellini birreria e cucina? Del dine erfaringer!