“Topp aften i uformelle omgivelser ”

Fellini birreria e cucina
Vurdert som nr. 20 av 49 Restauranter i Sandvika
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Glimrende kundeservice, herlig mat, stort utvalg av øl, greit vinkart. Stort utvalg av øl fra mikrobryggerier. Høy trivselsfaktor. Anbefales

Dato for besøk: september 2021
Takk, gullbraten

Anmeldt 28. april 2021 via mobile enheter

Bra Pizza og hyggelig service. Ikke noe som trekker opp over det som kan forventes, men heller ikke noe som trakk ned. Bra sted for en pizza.

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, RosslandR
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Pga koronatiltak ble vi (to) sittende ved siden av hverandre, i stedet for på hver vår side av bordet. Så særlig romantisk ble det ikke Men det var det uansett ikke lagt opp til - det var ganske høy musikk. Men pizzaen, tiramisuen og espresso-kaffen var god Jeg hadde lest i en Google-anmeldelse at betjeningen skulle være veldig hyggelig. Det var de sikkert, men vi så ikke så mye til dem Litt treg service. Men ellers bra

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 639RachelC
Anmeldt 18. april 2020 via mobile enheter

Jeg og en venninne dro hit en lørdag i april i strålende sol. Satt på uteserveringen. Spiste deilig pizza og drakk god hvitvin. Anbefales!

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Lene1232014
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Her er det god stemning, og et fint sted for voksne. God enkel mat, spesielt den italienske pizzaen og spekemat med oster anbefales!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, eriksruda

Reisende som så på Fellini birreria e cucina, så også på

Har du vært i Fellini birreria e cucina? Del dine erfaringer!