“Dårlig kunde services”

Kjøkken: Amerikansk, Kinesisk
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Uteservering
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Vi ankom stedet og ble møtt av litt stresset sur servitør, tok bestillingen våres og slengte noe drikke i ett par glass, 30 minutter før de stenger kommer han bort og spør om vi er mette, jeg svarer att jeg måtte bare ha en liten pause. Han tar med seg alle tallerknene og flyr inn på kjøkkenet så ingen mere mat på meg tydeligvis. Servitøren bøyde seg flere ganger over tallerknene våres noe som ikke er veldig koselig. Maten var grei, men absolutt ikke av det bedre jeg har smakt. Har vært her en gang før og kan ikke si att kundeservicen var bedre da!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Ingvild J

Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Rask service og servering. Hyggelig betjening. God pris på god mat. Stort utvalg fra vinkjelleren.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, gforsell
yan1977, Eier på Chinatown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

tusen hjertelig takk tilbakemeldinger. håper ser dere snart igjen .:)så glad dere er fornøyd.

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Forventer bedre kinesisk mat når restauranten heter «ChinaTown». Bløt innbakt kylling og ellers ekkel konsistens. Anbefaler ikke dette, kommer ikke igjen. Servitør var OK.

Takk, casperarthur
yan1977, Daglig leder på Chinatown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

beklager slik du oppleve at maten falle ikke smakt .vi skal forbedre oss. det var bra servitøren sa maten du slippe betale siden du sa var ikke bra nok innbakt svin kjøtt sursøt .vi har ikke innbakt kylling på meny .
vi håper se dere snart .

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Et veldig bra sted å gå for en God matbit, og å føle seg velkommen. Blide og hyggelige ansatte og rikholdig meny med meget hyggelige priser, gjør sitt til at dette frister til nye besøk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, L5684FVgutujan
yan1977, Eier på Chinatown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

tusen hjertelig takk tilbakemeldinger og tålmodighet. vi gleder oss ser dere igjen <3<3<3

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Maten er tradisjonell kinesisk og smaker godt. Det spesielle med dette stedet er imidlertid vinkartet og vin kunnskapen til innehaveren som har Sommelier bakgrunn. Ta turen hit om enn bare for vinkartet, du vil bli forbauset!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, tombH6613JT
yan1977, Eier på Chinatown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

tusen takk tilbakemeldinger. vi jobber forbedre oss hele tiden ,mat og vin begge er viktig for oss .vinkartet oss bytte 4 ganger i året. hjertelig velkommen igjen smake nye viner.;)

Reisende som så på Chinatown, så også på

Sandvika, Bærum

Har du vært i Chinatown? Del dine erfaringer!