“Helt supert”

Aroma Bekkestua
Vurdert som nr. 3 av 50 Restauranter i Sandvika
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig og rask betjening og meget god mat. Tiltalende lokaler ga en god atmosfære Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Kirsten B

Anmeldt 15. oktober 2018

Svært hyggelig betjening og særs god mat. Jeg vender stadig tilbake da jeg og familien liker denne restauranten så godt.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Kristin S
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Her får du fantastisk indisk mat i Bærum. Gode smaker, god service og hyggelige lokaler. Kan anbefales på det varmeste

Takk, Ellemellen
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Frister indisk mat, anbefaler jeg alle jeg kjenner til å ta turen innom Aroma på Bekkestua. Betjeningen er veldig hyggelig. Maten smaker veldig godt og prisene er akkurat passe!

Takk, Vikki d
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat. Gode anbefalinger fra servitør. Hyggelig og fine lokaler. Dette er en plass der maten kan anbefales.

Takk, bengtao

Reisende som så på Aroma Bekkestua, så også på

Har du vært i Aroma Bekkestua? Del dine erfaringer!