“For et hyggelig sted!”

Artista Gallericafé
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Sandvika
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 13. august 2021

Var her i sommer og spiste en perfekt ostepai med salat på den hyggelige uteserveringen! Super hyggelig og imøtekommende betjeening og et steikast til den flotte stranden med stupetårn på Kadettangen. Også et finfint utgangspunkt for turer til og rundt Kalvøya. Kan absolutt anbefales!

Takk, frodefossev

Anmeldt 7. desember 2020

Grei liten cafe med god mat .Spesielt gode kaker. Prisene er normale. Om sommeren er det ekstra hyggelig å sitte ute ved kanalen

Dato for besøk: januar 2020
Takk, grol977
Anmeldt 12. mai 2018

Dyr . Rekesmørbrød 159,-
Cola 33cl 43,-
Hyggelig beliggenhet , på vei til Kalvøya som nå er skjemmet av bygge arbeider.
Hadde de lagt mer vekt på på atmosfæren og hyggeligere priser kunne dette blitt en pærle i Sandvika

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tebaral
Anmeldt 5. mai 2018

Vi hadde en veldig fin lunsj i det gule huset på Kadettangen.Man bestiller og betaler maten ved disken.Nydelig rekesmørbrød (du må be om det) og kaffe.Fin liten uteservering. Her har de pannekakemeny for barna ! Parkering (automat) flere steder i umiddelbar nærhet.Vi gikk tur på Kalvøya etterpå.

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, 116vivif
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig service fra vi kom inn døren, og vi fikk gode anbefalinger angående valg av mat. Jeg kan på det varmeste anbefale den lune kyllingsalaten; mye kylling, deilig vinegrett og gode biter med valnøtter. Hit kommer jeg gjerne tilbake!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, pernillemalenee

Reisende som så på Artista Gallericafé, så også på

Har du vært i Artista Gallericafé? Del dine erfaringer!