Hyggelig turområde

Hekta på Stolpejakten oppsøkte jeg 3-4 stolpeposter og fikk meg en hyggelig spasertur i nydelig... les mer

Anmeldt 13. september 2021
272gunnarh
Tønsberg, Norge
Flotte barndomsminner ble vekket

Må gi ros til Bærum kommune for den flotte oppgraderingen på Kadettangen og at de holder denne... les mer

Anmeldt 7. september 2021
GisleLeonard
Jessheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Sandvika
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempefin strand som sikkert blir enda bedre i 2019 når servicebygg med café, kiosk og toaletter er ferdig! Flott stupetårn! Litt få parkeringsplasser så kollektivt anbefales. Bare 10 min å gå fra tog/buss og bare drøye 15 minutter med tog fra Oslo S

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, frodefossev
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Herlig liten perle rett ved Sandvika sentrum, kun en kort spasertur unna. Det er dårlig med parkeringsplasser, men ellers er det meste supert. Det er mye folk på de to strendene på øya og stranden før broen, men lengst utpå øya kan man være mer skjermet. Fint for barnefamilier. Lett fremkommelig med vogn, rullestol. Det finnes flere utedoer, dusjer og kraner på øya, samt en kiosk.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, 762sinan
Anmeldt 4. april 2018

Vi arrangerte bryllup og 50-års lag i roklubben sine lokaler i Oktober 2017. Fungerte meget bra! Innleid betjening var meget proffe og lokalene fremstod som presentable.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, GeirH647
Anmeldt 9. november 2017

Det er selvfølgelig for kaldt til bading nå, men det er fint turområde på Kalvøya. Ingen spisesteder der, men rett utenfor, retning Sandvika. I Sandvika er det selvfølgelig plenty av spisesteder.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Frognerparken
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Deilige Kalvøya ❣️
Like flott å gå en runde der om vinteren, som å ta en badestrand-dag der om sommeren ☀️
Flotte griller står der til fri benyttelse !
- Bare å ta med kull & grillmat
Husk å rydde etter deg, for Kalvøya er en PERLE & vi vil at den skal fortsette å være det ❣️

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Hege S