Hyggelig turområde

Hekta på Stolpejakten oppsøkte jeg 3-4 stolpeposter og fikk meg en hyggelig spasertur i nydelig... les mer

Anmeldt 13. september 2021
272gunnarh
Tønsberg, Norge
Best om sommeren, men hyggelig turområde vår, høst og vinter

Anmeldt 5. november 2019
Vigdis S
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Sandvika
Anmeldt 5. november 2019

Sandstrender, fotballøkker, skog og bademuligheter. Flott om sommeren, men også hyggelig turområde, hvor du kan ta med nistematen.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, Vigdis S
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Nye kadettangen veldig bra. Mange familier med barn. God plass allikevel. Ønskes stille plass er kalvøya bra

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Astrid L
Anmeldt 29. juli 2019

Veldig fint å ta toget til Sandvika, kun 10 min gå tur til Kadettangen. Kjempe fint område rett ved sjøen, veldig fin badestrad. Litt mye fugle bæsj på gresset, lurt å ta med en barne rake i plast for å fjerne dette. Det bør være oftere sjekk av WC, tom for papir, og ikke veldig pent utpå dagen. Men ellers veldig hyggelig :-)

Dato for opplevelse: juli 2019
3  Takk, 7Janne14
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Kjempe fint til rette lagt for å gå på bena eller rullestol. Fine fiskemuligheter på våren, og et badeeldorado på sommeren. Sandstrender eller plen. Fritt valg!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, OdBjB
Anmeldt 26. mars 2019 via mobile enheter

Kalvøya er veldig hyggelig og et populært turområde for hundeeiere, småbarnsforeldre og generelt friluftsfolk.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, utpaaturer