“God mat og store porsjoner”
Anmeldelse av K2 Restaurant

K2 Restaurant
Vurdert som nr. 34 av 50 Restauranter i Sandvika
Beskrivelse: K2 Restaurant i Nesbru gjør sin beste å yte service på varm, vennlig og effektiv måte. Vi er stolte av vår autentiske indiske og pakistanske mat. Vi serverer den beste maten slik at du som kunde blir fornøyd med smaken og vil ønske å komme tilbake. Beste pakistanske og indiske mat i Nesbru, Sandvika, Norge. Velbekommen skal du være!
Anmeldt 15. august 2021

Kylling Shawarma var kjempegod og det var mye mat.
Lam Korma og Butter Chicken er virkelig nydelig.
Anbefaler gjerne K2 til alle.
Ikke fineste restaurant, men god og rimelig mat.

Takk, 893sigves

Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

God mat, mild var mer enn sterk nok for min del og de som bestilte medium synes kanskje det var litt for sterkt. Store porsjoner og hyggelig service. Her skal vi hente mat flere ganger :-)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Anette_1987
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Kan ikke skjønne at denne har så dårlig score. Har spist her mange ganger og er veldig fornøyd med både service, maten og prisnivået! De pakistanske og indiske rettene er utrolig gode og porsjonene er store. Bestiller alltid medium styrke og denne kan være litt sterk, men etter min mening helt perfekt! Anbefales på det sterkeste og jeg vil spesielt anbefale retten palak paneer.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Singhstar2
Anmeldt 15. mars 2017 via mobile enheter

Kommer av og til innom for å kjøpe kebabrull. Smaken er helt grei men ingenting spesielt. Anbefaler lam fremfor kylling.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Chris_notcolumbus
Anmeldt 17. februar 2016 via mobile enheter

Bestilte samosa og en lammerett medium krydret til min kone som ønsket noe godt etter trening. Hun pleier å tåle godt krydret mat bedre enn meg og vi pleier begge å bestille medium , noe jeg synest er litt for mye, mens hun mener det er godt innenfor. Dersom maten hun fikk var medium, tør jeg ikke tenke på hva sterkt krydret er.

De sier de er en grill og restaurant, men opplevde ikke lokalene som koselige. Bord uten duker og bestilling ved disken gjør ikke at jeg får en restaurant opplevelse.

Vi hadde tenkt oss en tur sammen som familie, da vi er glad i indisk mat, men har nå slått det fra oss. Oppfordrer til at en finner et annet sted å spise.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, SteinA740

Reisende som så på K2 Restaurant, så også på

Sandvika, Bærum

Har du vært i K2 Restaurant? Del dine erfaringer!