TripadvisorUSD 158
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Rommet var kald og Lukta vondt. Maten var tydelig prega av at det er offseason. Wi-Fi og TV virka ikke. Sånn er kjedelig når man er småbarnsforeldre som vil dra bort for en natt.når man betaler såpass for ei natt på hotell med middag for to så forventer man at hotellet er "oppe". Dette er ikke et Thon hotel verdig. Veldig God seng og blidt personale men det var også det eneste.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, SteinarS19
LarsSteffenPettersen, Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Hei,
Ba dere om å bytte rom og hjelp med TV, WIFI? Både TVer og WIFI fungerte på hotellet så dette var veldig kjedelig. Det er også store varmovner (radiatorer) på alle rom. Vi ønsker å levere veldig god mat så er leit at dette heller ikke falt i smak. Ta gjerne kontakt så skal dere få en kompenasjon for dette!

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Rommene var svært slitt, og dusjen var ødelagt. (Det gikk ikke henge opp dusjhodet) Men sengene var knallgode. Både frokosten og middagen (bufe) var veldig bra. Området rundt var fint. Restauranten og baren nede var åpen kunn mellom kl 18 og 20 pga lite gjester på denne årstiden.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, JoGrGu

Hei,
Alle rom på hotellet vil bli pusset opp. Sa du fra om dusjen så vi kunne ordnet det? Beklager så mye takk ellers for hyggelige tilbakemeldinger

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Gammelt hotell med mye sjarm. Fine hotellrom, som oppusses kontinuerlig. Mange fine oppholds rom. Flott frokost selv med lite belegg. Hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake hit. Kanskje til Gausdalfestivalen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, thoreg2017
LarsSteffenPettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake!

Hilsen Lars Steffen Pettersen

Anmeldt 5. mars 2018

Vi reiste tilbake til hotellet etter tidligere opphold og ble møtt av veldig hyggelig personale hele veien. Det viser seg jo at det er menneskene som arbeider på hotellet som gjør veldig mye av opplevelsen! Vi skulle denne gangen feire et jubileum og var selvfølgelig spente da vi hadde invitert med flere vennepar.
Vi fikk rommet vi ønsket oss (tusen takk) og gjestene var samlet rundt oss i samme etasje. Flere av fellesarealene var blitt pusset opp siden sist samt badet på rommet vårt. Veldig fint var det blitt. Venner som ikke hadde bodd på hotellet var også veldig fornøyde med alle fasiliteter og samtlige nevnte gode senger!
Noen av oss spiste buffet på fredag kveld og maten her er en liten historie for seg, for det er altså så deilig. Når servicen også er smilende og trivelig så kunne ikke vi ha det bedre. Frokost likedan - den er veldig delikat, fristende og må da dekke alle behov? Personalet er ekstremt flinke til å rydde i matsalen. Meget effektive og som alltid smilende.
Jubileumskvelden var med egen meny i Bodegaen. Stor lykke!!! Mat, stemning, servering og godt drikke gjorde aftenen til en stor suksess. Tusen takk til alle innvolverte, vi storkoste oss absolutt hele tiden. Gleder oss til neste gang allerede.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 183benteb
LarsSteffenPettersen, Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2018

Takk for tilbakemelding og velkommen tilbake!

Anmeldt 28. desember 2017

Rommet var gått ut på dato, men fungerte. Vi ble servert buffet to dager på rad som ikke tilsvarte noen forventninger. Prisen pr pers. var 395 kr og da forventer man meget god mat tilbake. Mye kald og dårlig mat både til frokost og buffet - til og med frosset brød som man måtte be om og varmes opp.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Solvioberg
LarsSteffenPettersen, Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2018

Hei,
Thon Hotel Skeikampen er kjent for og skal være kjent for å levere fantastisk god mat. Her må noe ha gått galt og vi beklager at vi ikke innfridde forventingene så kjøkkensjefen tar tak i dette umiddelbart.
Velkommen tilbake!

Hilsen Lars Steffen Pettersen, General Manager