TripadvisorUSD 148
Booking.comUSD 155
eDreamsUSD 155
Priceline
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

5 måltider med godt utvalg av mat og drikke, ga kun svært gode matopplevelser!
Leiligheten var ryddig, godt utstyrt og rent.
Vi hadde et flott og aktivt opphold i fjellheimen og håper snart å være tilbake.
Vi anbefaler derfor Thon Skeikampen!

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, dagst_les2020
Lars Pettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Takk for tilbakemelding og velkommen tilbake!
Hilsen Lars S. Pettersen, Hotelldirektør

Anmeldt 24. februar 2020

Hyggelig hotell, stort, rent og hyggelig rom. + for at vi kunne ha med hund. Supergod hotellfrokost. Litt mer skuffende middagsbuffet. Veldig skuffet over at SPA avdelingen kun hadde en halvvarm badstu som eneste alternativ. Hvorfor var ikke dette oppgradert før sesongen? Da må bilder og omtale på nettsiden tas bort. Savnet svømmebassenget fra tidligere besøk. Lite å finne på med barn. Treningsrommet var trangt. Supert skiterreng rett utenfor hotelldøren.

Takk, Familieoghund
Lars Pettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2020

Takk for tilbakemeldingen! Vi oppdaterer bilder jevnlig men eksterne kanaler som tripadvisor, google og andre bookingsider bruker 1-2 måneder på å oppdatere hotellprofilen. Hotellet har aldri hatt svømmebasseng og er mest tilrettelagt for uteaktiviteter. Velkommen tilbake!

Anmeldt 12. februar 2020

Flott beliggenhet, også for oss som ikke står på slalom. Helt nydelige løyper, t.o.m. været var helt fantastisk.
Rommet var litt lite, trenger vel snart oppgradering, men helt greit. Noe trøbbel med nøkkelkort, men ble ordnet (flere ganger) så godt de ansatte kunne.
Fellesareal, restaurant, mat. Absolutt godkjent.Vennlig betjening.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, tolangl
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2021

Hei,
Vi har nå fått nye dører til rommene med nytt nøkkelkortsystem. Skeikampen er helt klart aller best for langrenn. Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. februar 2020

Etter et helgebesøk tror jeg ikke jeg kommer til å anbefale dette hotellet til noen. Det var utslitt, dusjen rant over så hele gulvet var tilnærmet et basseng. Det trakk kaldt hele helgen, og var veldig lytt.
Betjeningen var småfrekk og ikke særlig vennlig på noen som helst måte. Ble litt paff av måten jeg ble behandlet på.
Forkosten var veldig god, men skal dette kalles et hotell, trengs det en reell gjennomgang av de ansattes holdning, serviceinnstilling, og vennlighet overfor gjestene. Uten gjestene er det vel lite poeng å være ansatt!

Takk, Ketil R

Hei og takk for tilbakemeldingen!
Hyggelig at du likte frokosten. Hotellet blir pusset opp hver vår og høst, men hotellet er fra 1936 så det er kontinuerlig prosess å modernisere og forbedre det tekniske og standarden. Vår personale ønsker å yte best mulig service og gjøre oppholdet så behagelig så mulig ut fra de forutsetninger vi har. Vi ønsker å levere god kvalitet til en god pris men er samtidig et enkelt 3-stjernes hotell. Håper du også likte våre fantastiske skiløyper og alpinsenter og at dere tross alt hadde et hyggelig opphold. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Vi booket en leilighet med sengeplass til 8, vi var 5 voksne og to barn. Benyttet oss av mulighet for selvhusholdning til både frokost og middag. Eneste negative var at kjeler og stekepanne var tilpasset for å passe skuffen og ikke muligheten til å lage mat til mange. Vi koste oss, gode senger, veldig harde stuemøbler, men jevnt over veldig bra ! Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, synn_vej2014
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi har mer av kjeler, kopper og kar på lager så det er bare å snakke med resepsjon om man trenger mer utstyr. Velkommen tilbake! Hilsen Lars Pettersen, Hotelldirektør