Travelocity
Trip.com
eDreamsUSD 155
2025 av 188 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2020

Vi bodde i leilighet ved siden av hotellet (som jeg personlig har gjort noen ganger tidligere) og hele hotellet bærer preg av fordums storhet. Mange små- og store saker som bør fikses på. Vegg-til-vegg teppe i restauranten, løse dørhåndtak osv. Men personalet gjør absolutt sitt beste. Og beliggenheten på Skeikampen er fantastisk med sine omgivelser, men skal hotellet ha nubbesjangs mot andre destinasjoner må det oppgraderes!
Så kommer vi til restauranten. To voksne og en 16-årig jente som spiser det jeg vil påstå er ok veikro-mat, kan velge på fire retter (Kveite, thai gryte m kylling, oksegryte og en vegetar rett pluss dessert). Sammen med en øl og to cola kommer dette på 1111 kr. Jeg vil se det så sterkt at det er nesten svindel pris/kvalitet! Jeg betaler gjerne for kvalitet, men over 300 kr for en enkelt rett - her må noen fullstendig ha misforstått prissettingen. Halv lunken mat for denne prisen er ren og skjær skandale.
Bo gjerne på hotellet for å gå tur i fjellene, men styr unna restauranten!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, NikkiSchei
Lars Pettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Kjære NikkiSchei,
Våre vaktmestere gjør en kjempeinnsats for å holde hotellet vedlike, men det ble bygget i 1936 og vi beklager om ikke alt var til forventning. Til info skal alle dører byttes ut til høsten pga nye brannkrav. Vi er også lei oss for at du ikke likte det nye teppet i restauranten. En 3-retters middag med f.eks. kveite til hovedrett koster 325,-. Vanligvis har vi buffet, men dette var ikke mulig pga koronarestriksjoner. Disse restriksjonene er nå opphevet av myndighetene. Ta gjerne kontakt med meg så skal jeg hjelpe deg med restaurantregningen og finne en kompensasjon til dere.
Vennlig hilsen Lars S. Pettersen, Hotelldirektør

Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

5 måltider med godt utvalg av mat og drikke, ga kun svært gode matopplevelser!
Leiligheten var ryddig, godt utstyrt og rent.
Vi hadde et flott og aktivt opphold i fjellheimen og håper snart å være tilbake.
Vi anbefaler derfor Thon Skeikampen!

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, dagst_les2020
Lars Pettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Takk for tilbakemelding og velkommen tilbake!
Hilsen Lars S. Pettersen, Hotelldirektør

Anmeldt 24. februar 2020

Hyggelig hotell, stort, rent og hyggelig rom. + for at vi kunne ha med hund. Supergod hotellfrokost. Litt mer skuffende middagsbuffet. Veldig skuffet over at SPA avdelingen kun hadde en halvvarm badstu som eneste alternativ. Hvorfor var ikke dette oppgradert før sesongen? Da må bilder og omtale på nettsiden tas bort. Savnet svømmebassenget fra tidligere besøk. Lite å finne på med barn. Treningsrommet var trangt. Supert skiterreng rett utenfor hotelldøren.

Takk, Familieoghund
Lars Pettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2020

Takk for tilbakemeldingen! Vi oppdaterer bilder jevnlig men eksterne kanaler som tripadvisor, google og andre bookingsider bruker 1-2 måneder på å oppdatere hotellprofilen. Hotellet har aldri hatt svømmebasseng og er mest tilrettelagt for uteaktiviteter. Velkommen tilbake!

Anmeldt 12. februar 2020

Flott beliggenhet, også for oss som ikke står på slalom. Helt nydelige løyper, t.o.m. været var helt fantastisk.
Rommet var litt lite, trenger vel snart oppgradering, men helt greit. Noe trøbbel med nøkkelkort, men ble ordnet (flere ganger) så godt de ansatte kunne.
Fellesareal, restaurant, mat. Absolutt godkjent.Vennlig betjening.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, tolangl
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2021

Hei,
Vi har nå fått nye dører til rommene med nytt nøkkelkortsystem. Skeikampen er helt klart aller best for langrenn. Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. februar 2020

Etter et helgebesøk tror jeg ikke jeg kommer til å anbefale dette hotellet til noen. Det var utslitt, dusjen rant over så hele gulvet var tilnærmet et basseng. Det trakk kaldt hele helgen, og var veldig lytt.
Betjeningen var småfrekk og ikke særlig vennlig på noen som helst måte. Ble litt paff av måten jeg ble behandlet på.
Forkosten var veldig god, men skal dette kalles et hotell, trengs det en reell gjennomgang av de ansattes holdning, serviceinnstilling, og vennlighet overfor gjestene. Uten gjestene er det vel lite poeng å være ansatt!

Takk, Ketil R

Hei og takk for tilbakemeldingen!
Hyggelig at du likte frokosten. Hotellet blir pusset opp hver vår og høst, men hotellet er fra 1936 så det er kontinuerlig prosess å modernisere og forbedre det tekniske og standarden. Vår personale ønsker å yte best mulig service og gjøre oppholdet så behagelig så mulig ut fra de forutsetninger vi har. Vi ønsker å levere god kvalitet til en god pris men er samtidig et enkelt 3-stjernes hotell. Håper du også likte våre fantastiske skiløyper og alpinsenter og at dere tross alt hadde et hyggelig opphold. Velkommen tilbake!