Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 7. april 2021

Hotellet har valgt blått og grønt som sine hovedfarger. Resepsjonen virker kald, upersonlig og minner mer om billig-hoteller fra østblokk-land. Både rom og spisesalg likeså. Jeg skjønner ikke at det går an å velge slike farger på et hotel som skal konkurrere med andre destinasjonshoteller på fjellet. Hva med å velge en interørarkitekt neste gang=?

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, lasseolsrude
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2021

Hei Lasse,
Det er interiørakitekt Trond Ramsøskar som har valgt farger og interiør på hotellet.
Trond Ramsøskar (født 1968) har mastergrad i interiørarkitektur og møbeldesign fra Kunst- og håndverksskolen i Oslo og er tidligere president i Norske interiørarkitekters og møbeldesigneres landsforening (ref. Wikipedia).
Det vil komme flere oppgraderinger for å skape ytterligere helhet fremover. Jeg vil beskrive stilen som moderne og frisk og skiller oss ut fra det typiske hyttedesignet man ser alle andre steder.
Vi beklager at det ikke fargene falt i smak, men håper ikke det la noen demper på oppholdet ellers!

Anmeldt 24. mars 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet sentralt på Skeikampen. Langrennsløypene går forbi. Noen hundre meter å gå til alpinanlegget. Praktiske leiligheter, noe trange. Noe slitne rom, men helt ok. Kjøkken var oppgradert. God pris.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, trondhenrikt
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. april 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil oppgradere leilighetene ytterligere etter vintersesongen. Håper å se dere igjen på Skeikampen!

Anmeldt 3. mars 2021

Alltid god frokost og buffé. Veldig mye godsaker å velge mellom. Kaffe og te ved resepsjonen hele dagen samt fyr i peisen. Kort vei til løypenett og skiheiser. Rom og seng var også bra, men man er jo stort sett ute på ski.

Romtips: Hadde utsikt mot Skeikampen. Slapp dermed "soloppvarming" på rommet på ettermidag/kveld.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 270terjed
Lars Pettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Vi hadde et flott besøk på Thon hotell Skeikampen. Hadde noen problemer i starten med allergimat, men dette ble fikset på en hel fantastisk måte! Både barn og voksne var fornøyde med oppholdet! Eneste som manglet var litt mer typisk barnemat i buffeen.

Takk, 917inaf
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding! Dine tilbakemeldinger er gitt til kjøkkensjefen. Velkommen tilbake!

Anmeldt 7. februar 2021

Veldig bra. Super service og god mat. Leielighetsrommet var helt nyoppusset og moderne. Meget flott opplegg iforhold til smittevern.
Veldig fin beliggenhet i forhold til alpint og langrenn.
Ingen støy på hotellet
Anbefales

Takk, LisbethS107
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2021

Hyggelig at dere likte den nyrenoverte familieleiligheten inne på hotellet. Velkommen tilbake!
Hilsen Lars Pettersen, Hotelldirektør