Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire pluss hund bodde to netter i leilighet. Kom sent på kvelden og måtte starte besøket med å skifte to lyspærer og tømme oppvaskmaskinen. Dette mener jeg burde vært gjort av betjeningen før vi kom. Greit nok, det var ikke særlig anstrengende. Det overasket meg stort da jeg leste at leilighetene var nyoppusset!! Jeg skal ikke gå inn på fargevalg og møbler, det er ganske individuelt hva man liker. Men leiligheten hadde store fukt- og råteskader!! Det rant av veggen. Etter min mening burde ikke rommet vært leid ut før skadene var utbedret. Lysarmaturet på badet lagde en intens lyd. Romservice var tydeligvis ikke inkludert. Det eneste positive var at senga var god å ligge i.

1  Takk, Maria Johanne J
Lars Pettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2022

Hei og takk for tilbakemelding. Vi beklager at det var 2 defekte lyspærer og lysarmatur på bad lagde lyd når lyset var på.
De som vasker setter på oppvaskmaskin men de tømmer den dessverre ikke. Det er også kun sluttvask inkludert i prisen men sengetøy og håndklær er inkludert.
Taket har blitt reparert og leilighet renovert der det har vært fukt. Vi beklager at dere hadde en dårlig opplevelse og ta gjerne kontakt med meg for en kompensasjon.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bodde 3 netter i leilighet med 2 soverom i starten av sommersesongen. Helt ok leilighet, det meste av fasciliteter, men ganske slitt. Ser det er gjort oppgraderingen siste tid, kjøkkenet var nytt, men begge innerdørene på soverommene var ødelagt (knust og lot seg ikke lukke), og sluken på badet var neste helt tett.
Men for en grei pris var dette heilt overkommelig.
Stort pluss for veldig gode (og sikkert nye) senger i alle soverom!!

Nydelig område, veeeeldig familievennlig, og veldig flott med turløyper og trygghet for barn. Kort kjøretur til Lillehammer med alle sine serverdigheter.

Veldig god frokost på hotellet, men middagsbuffetten var skuffende og ikke å anbefale dessverre, stå over den..

Takk, Swakavik
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Takk for din tilbakemelding.
Leilighetene er helt nyoppusset men det gjenstår å skifte noen dører.
Velkommen tilbake!
Hilsen Lars S. Pettersen

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Bodde i leilighet.
Leilighetene er veldig slitne. Helt greit for overnatting.
Bra wifi
God middag og frokost.
Jeg vet ikke hvordan hotellrommene er, men ville valg det istedenfor leilighet.
Leiligheten vi var i var ikke noe særlig trivelig.

Takk, Michael H

Hei,
Leilighetene er helt nyoppusset så synd de ikke falt i smak. Det er kanskje et fargevalg og interiør som er veldig tradisjonelt.
Hilsen Lars S. Pettersen, hotelldirektør

Anmeldt 7. april 2021

Hotellet har valgt blått og grønt som sine hovedfarger. Resepsjonen virker kald, upersonlig og minner mer om billig-hoteller fra østblokk-land. Både rom og spisesalg likeså. Jeg skjønner ikke at det går an å velge slike farger på et hotel som skal konkurrere med andre destinasjonshoteller på fjellet. Hva med å velge en interørarkitekt neste gang=?

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, lasseolsrude
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2021

Hei Lasse,
Det er interiørakitekt Trond Ramsøskar som har valgt farger og interiør på hotellet.
Trond Ramsøskar (født 1968) har mastergrad i interiørarkitektur og møbeldesign fra Kunst- og håndverksskolen i Oslo og er tidligere president i Norske interiørarkitekters og møbeldesigneres landsforening (ref. Wikipedia).
Det vil komme flere oppgraderinger for å skape ytterligere helhet fremover. Jeg vil beskrive stilen som moderne og frisk og skiller oss ut fra det typiske hyttedesignet man ser alle andre steder.
Vi beklager at det ikke fargene falt i smak, men håper ikke det la noen demper på oppholdet ellers!

Anmeldt 24. mars 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet sentralt på Skeikampen. Langrennsløypene går forbi. Noen hundre meter å gå til alpinanlegget. Praktiske leiligheter, noe trange. Noe slitne rom, men helt ok. Kjøkken var oppgradert. God pris.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, trondhenrikt
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. april 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil oppgradere leilighetene ytterligere etter vintersesongen. Håper å se dere igjen på Skeikampen!