Booking.comUSD 141
TripadvisorUSD 140
Trip.comUSD 144
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk en leilighet i en hytte som skulle ha vært pusset opp. Kjøkkenet var oppgradert, men resten av leiligheten hang litt etter. På veggen i stua var det en stor fuktskade. Det rant vann og det var en blære full av vann på veggen. Hele familien sov godt og det er det viktigste. Servicen i resepsjonen var topp.

1  Takk, 280asgeirl
Lars Pettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2021

Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 3. august 2021

Stort hotellkompleks, bygd i flere trinn. Har også mange leiligheter for utleie. Vi fikk stort, fint rom med det som trengs, inkludert et lite kjøleskap og vannkoker med kaffe. Sjekk hvilket rom som bestilles, og ring gjerne hotellet for å være sikker. Typisk vintersportssted, så det fint og rolig i området om sommeren. Lett å finne fine turløyper. Diverse butikker i nærområdet, inkl dagligvare. Flott 18 hulls golfbane rett ved. Rikelig gratis parkering, og bra, gratis wifi. Spa er visstnok tilgjengelig, men prøvde ikke. Kun buffet ble servert til middag. Den var ikke overdådig, men helt ok til en ok pris. Veldig opptatt av smittevern. Bra. Hyggelige ansatte over det hele. Thon hoteller blir sjelden helt feil. Går opp fra middels til veldig bra pga omgivelsene, hyggelige folk og fred og ro.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, staroe

Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire pluss hund bodde to netter i leilighet. Kom sent på kvelden og måtte starte besøket med å skifte to lyspærer og tømme oppvaskmaskinen. Dette mener jeg burde vært gjort av betjeningen før vi kom. Greit nok, det var ikke særlig anstrengende. Det overasket meg stort da jeg leste at leilighetene var nyoppusset!! Jeg skal ikke gå inn på fargevalg og møbler, det er ganske individuelt hva man liker. Men leiligheten hadde store fukt- og råteskader!! Det rant av veggen. Etter min mening burde ikke rommet vært leid ut før skadene var utbedret. Lysarmaturet på badet lagde en intens lyd. Romservice var tydeligvis ikke inkludert. Det eneste positive var at senga var god å ligge i.

1  Takk, Maria Johanne J
Lars Pettersen, General Manager på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2022

Hei og takk for tilbakemelding. Vi beklager at det var 2 defekte lyspærer og lysarmatur på bad lagde lyd når lyset var på.
De som vasker setter på oppvaskmaskin men de tømmer den dessverre ikke. Det er også kun sluttvask inkludert i prisen men sengetøy og håndklær er inkludert.
Taket har blitt reparert og leilighet renovert der det har vært fukt. Vi beklager at dere hadde en dårlig opplevelse og ta gjerne kontakt med meg for en kompensasjon.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bodde 3 netter i leilighet med 2 soverom i starten av sommersesongen. Helt ok leilighet, det meste av fasciliteter, men ganske slitt. Ser det er gjort oppgraderingen siste tid, kjøkkenet var nytt, men begge innerdørene på soverommene var ødelagt (knust og lot seg ikke lukke), og sluken på badet var neste helt tett.
Men for en grei pris var dette heilt overkommelig.
Stort pluss for veldig gode (og sikkert nye) senger i alle soverom!!

Nydelig område, veeeeldig familievennlig, og veldig flott med turløyper og trygghet for barn. Kort kjøretur til Lillehammer med alle sine serverdigheter.

Veldig god frokost på hotellet, men middagsbuffetten var skuffende og ikke å anbefale dessverre, stå over den..

Takk, Swakavik
Lars Pettersen, Daglig leder på Thon Hotel Skeikampen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Takk for din tilbakemelding.
Leilighetene er helt nyoppusset men det gjenstår å skifte noen dører.
Velkommen tilbake!
Hilsen Lars S. Pettersen

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Bodde i leilighet.
Leilighetene er veldig slitne. Helt greit for overnatting.
Bra wifi
God middag og frokost.
Jeg vet ikke hvordan hotellrommene er, men ville valg det istedenfor leilighet.
Leiligheten vi var i var ikke noe særlig trivelig.

Takk, Michael H

Hei,
Leilighetene er helt nyoppusset så synd de ikke falt i smak. Det er kanskje et fargevalg og interiør som er veldig tradisjonelt.
Hilsen Lars S. Pettersen, hotelldirektør