“Koselig kafé ”

Austlid Kafe
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Svingvoll
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Ligger godt tilgjengelig ved skiløypa som vi gikk fra Thon Hotel Skeikampen. Koselig atmosfære og god service. Vi kjøpte en vaffel hver og kakao. Virkelig til å anbefale som et lite stopp på veien

1  Takk, tonjel1994
AustlidF, Daglig leder på Austlid Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen igjen.

Anmeldt 15. januar 2017 via mobile enheter

Nyoppusset og fint. Gått på ski og stoppet for å få litt å drikke og spise. Blitt veldig fint etter at de har pusset opp. Kan anbefales.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, mortenn738
Anmeldt 20. mars 2016 via mobile enheter

Tok en tur innom på fottur med familien og ble tatt imot med åpne armer og fikk høre litt om driften av stedet. Satt i solveggen og koste oss med kjempegode vafler. Vi kommer tilbake! :)

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Kjetil R
Anmeldt 9. februar 2016

Man føler seg velkommen og vertskapet står på for å imøtekomme alle gjestene. Man kan spise kaker, rundstykker og varm mat (gulasjsuppen er visst veldig god). Kaffe fra trakter og kaffe fra maskin. Ordentlig kakao.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, abh58
Anmeldt 29. juli 2015

Koselig sted, med betjening som er vennlig og service-minded.
Ikke så stort utvalg i matveien, men bra det som er. Vi som har hytte der, får ferske rundtstykker om morgenen ( om sommeren). Gode vafler.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Helge F

Reisende som så på Austlid Kafe, så også på

Skeikampen, Gausdal
Svingvoll, Gausdal

Svingvoll, Gausdal

Har du vært i Austlid Kafe? Del dine erfaringer!