“Nice service but food was a bit disapointing”
Anmeldelse av Casa Mateus

Casa Mateus
Vurdert som nr. 2 av 146 Restauranter i Sesimbra
Kjøkken: Portugisisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Gode anmeldelser på TA gjorde oss nyskjerrig. Hyggelig og profesjonell service. Godt vinutvalg. Men maten varierte i kvalitet. Nydelig gaspacho suppe. To hovedretter skuffet. Den ene med tørr og smaksløs fisk. Den andre med for mye olje.
Vi har spist bedre og mye billiger måltider i Sesimbra. Kanskje vi prøver på nytt neste gang.

2  Takk, BigCod

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Koselig plass med hyggelig betjening. Vi kom og satt oss kl19 utenfor uten reservasjon. Til forrett tok vi fantastiske Shell med hvitløk koriander og olivenolje. Så sjømat, stekt blekksprut og en god hummer rett med indisk currysaus.
Kjempegodt alt sammen.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, smart_viking
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Besøkte stedet med høye forventninger. Biffen, som to i gruppen spiste, var meget bra. Fisken som seks andre spiste var langt fra noen ener. De to andre resturantene som jeg har anmeldt var vesentlig bedre.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, ottakarl
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Etter mange positive anmeldelser så dro vi hit og spiste. Koselig sted og hyggelig atmosfære. Maten var helt grei. Det finnes dog andre restauranter i Sesimbra med mye bedre mat.

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, geirc2016
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk og anbefales på det varmeste. Helt nydelig mat, spiste grouper, var helt fantastisk. Kjempekoselige eiere og vel verdt hver krone - ikke dyrt i det hele tatt.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 264gryg

Reisende som så på Casa Mateus, så også på

Sesimbra, Setubal District

Har du vært i Casa Mateus? Del dine erfaringer!