TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 5. februar 2013

Vi besøkte Knusesund første gang april/mai 2012. Var en god venne gjeng på 8 personer. Her ble vi møtt av et flott vertskap Vigdis og Tom, de ga oss en guidet tur rundt i deres flotte herregård.

Champagne og deilig fingermat når vi kom og en særdeles flott tre rettens middag på kvelden.

Dette anbefaler vi veldig gjerne.

Vi reiste tilbake med flere venner i november 2012.

Kan bare gjenta det jeg har skrevet før,helt herlig og vakkert sted i Saffle Wermland.

Hyggelig rom som er innredet på en sjarmerende måte.

Maten i november var nydelig akkurat som i mai.
Vertskapet likeså.

Hyggelig curling i puben i kjelleren og morsomme quizen.

Vi skal tilbake.

Randi og Øyvind Holm. Horten.

Dato for oppholdet: mai 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, RandineAnitra59
Anmeldt 1. desember 2012

Et opphold på Knusesund gir ro til sjelen. Et nydelig sted med hyggelig betjening, flotte omgivelser og sist men ikke minst...god mat. Var der med 15 kommende fotografer som alle trivdes i Tom Hermansens nyåpnede etablissement. Knusesund har værtstengt noen år men Tom har blåst liv i dette flotte stedet. Det gjenstår fortsatt noe for å få dette til å "svinge" som i sin storhetstid men det kan du og jeg bidra til. Besøk Knusesund....det skal jeg og 11 andre venner gjøre i dag!!

Romtips: Alle rom er bra!
Dato for oppholdet: oktober 2012
2  Takk, Aspen1945
Anmeldt 15. oktober 2015

Romtips: All rooms overlook the beautiful grounds and are on the first floor of their buildings
Dato for oppholdet: september 2015