TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Et idyllisk sted som setter en perfekt ramme rundt et hvert arrangement. Veldig hyggelig vertskap som har mye morsom kunnskap om historien som sitter i veggene. Perfekt sted for både familieselskaper, kurs, ledersamlinger, julebord etc.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 494hegek
Anmeldt 22. juni 2015

Å være på Knusesund Herrgård gir deg en følelse av å gå tilbake i tid. Skuldrene senkes og man kan bare nyte de flotte stuene, kunsten og rommet. I tillegg har de den fantastiske hagen. Et sted bare til nytelse.

Dato for oppholdet: september 2014
1  Takk, kej_58
Anmeldt 30. mai 2015

Herlig plass med utrolig vennlig og imøtekommende vertskap. Hele helgen er bare en eneste bonusperiode, fantasifulle og folkekjære. Man føler seg rett og slett velkomne! Kunstneriske og mottakelige er eierne. De kan forskjellen på ekte og falske aktører. Bare prøv... Vi kommer alltid tilbake!

Romtips: Velg noe uvanlig
Dato for oppholdet: juni 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ArneK1962
Anmeldt 5. februar 2013

Vi besøkte Knusesund første gang april/mai 2012. Var en god venne gjeng på 8 personer. Her ble vi møtt av et flott vertskap Vigdis og Tom, de ga oss en guidet tur rundt i deres flotte herregård.

Champagne og deilig fingermat når vi kom og en særdeles flott tre rettens middag på kvelden.

Dette anbefaler vi veldig gjerne.

Vi reiste tilbake med flere venner i november 2012.

Kan bare gjenta det jeg har skrevet før,helt herlig og vakkert sted i Saffle Wermland.

Hyggelig rom som er innredet på en sjarmerende måte.

Maten i november var nydelig akkurat som i mai.
Vertskapet likeså.

Hyggelig curling i puben i kjelleren og morsomme quizen.

Vi skal tilbake.

Randi og Øyvind Holm. Horten.

Dato for oppholdet: mai 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, RandineAnitra59
Anmeldt 1. desember 2012

Et opphold på Knusesund gir ro til sjelen. Et nydelig sted med hyggelig betjening, flotte omgivelser og sist men ikke minst...god mat. Var der med 15 kommende fotografer som alle trivdes i Tom Hermansens nyåpnede etablissement. Knusesund har værtstengt noen år men Tom har blåst liv i dette flotte stedet. Det gjenstår fortsatt noe for å få dette til å "svinge" som i sin storhetstid men det kan du og jeg bidra til. Besøk Knusesund....det skal jeg og 11 andre venner gjøre i dag!!

Romtips: Alle rom er bra!
Dato for oppholdet: oktober 2012
2  Takk, Aspen1945