“Fantasy Tapas”
Anmeldelse av Pinchos

Pinchos
Vurdert som nr. 18 av 80 Restauranter i Skellefteå
Anmeldt 2. august 2021

Dårlig konsept for tapas, det er kun en og samme saus til flere retter som gjør maten noenlunde smakfull. Ikke bestill fisk, og ikke bruker penger på rødvin, waste of money. Drinks taste like s... Ikke bruk penger på det når du er her. Ikke gir de penger tilbake på dårlige drikkevarer. Skylder på at alkohol loven sier at de ikke kan gjøre det, bare løgn. Så bruk poengene dine på drikke en annen plass, ikke her. Ikke anbefalt plass!

Takk, F7163NWandr_b

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Et annerledes og spennende konsept! Du bestiller mat i app og må hente mat og drikke selv etter hvert som det plinger inn meldinger i appen. Nydelig mat! Men null luft og manglende aircondition når utetempen er 30 gr trekker noe ned.
Stedet anbefales!

Takk, tonen89
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Vanvittig tøft konsept og vanvittig god mat og vantittig koselige servitøret!!! Bestilling skjer via app og man henter mat og drikke selv, men kelnere er alltid rundt og klare for å hjelpe

Takk, Jenshovland
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

En moderne resturant i Skelleftå. Bra servering og meny. Passer for venner og familier. God på drinker.

Takk, 719tord
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Aldri prøvd ut før, men besøker gjerne pinchos igjen! Ypperlig å gjøre alt fra mobilen og veldig enkelt. Det var bilder av hver rett på menyen, noe som gjorde det mye enklere å bestille. Stilige og gode drinker hadde de også! Nå fikk vi skikkelig feriefølelse. Vi hadde med hund og fikk forståelig nok ikke lov å ta den med «inn», men vi fikk et bord ute hvor vi kunne binne han like ved der vi satt.

1  Takk, Z2NFmariej

Reisende som så på Pinchos, så også på

Skellefteå, Västerbotten

Har du vært i Pinchos? Del dine erfaringer!