Anmeldt 5. september 2016

Alt var meget bra med hotellet! Anbefales. Var heldig og fikk rom med meget god utsikt. Beliggenhet var perfekt. Resepsjon var meget hyggelig og behjelpelig med MC-parkering. Kjempefrokost. Og selve byen var sannelig kjempeflott også.

• Opphold: september 2016, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, sveino161
Chatrin J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Eskilstuna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2016

Hej Mr,
Vad roligt att höra att du gillade vårt hotell, frukost och Eskilstuna.

Varmt välkommen åter!

Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Bodde her i ett oppgradert superior rom, som var romslig, rent og tøfft dekorert.
Savnet allikevel shampoo, balsam flasker etc på bade.
Kun dispenser såpe, dårlig.
God frokost buffe med deilig bacon og ferske rundstykker.
Bra beligenhet.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Hedda B
Anmeldt 23. juni 2016 via mobile enheter

Bodde her 2 netter i forbindelse med en gjennomreise, og var storfornøyd! Moderne og fresht. Hotellet ligger så og si midt i sentrum, med gangavstand til det meste. Gatene rundt kryr av shoppingsentre, spisesteder og barer; så man finner alltids noe å gjøre. De ansatte var veldig hyggelige og hjelpsomme.

Rommene var store og romslige, og utsikten uslåelig vakker. Vi bodde i 7 etg og hadde panoramautsikt over elven, parken og kirketårnene. Sengene er brede og veldig behagelige. Ikke noe å si på komforten! Litt dumt at det ikke var minibar/kjøleskap på rommet. Det var stor plass under skrivebordet, så der burde det vært lagt inn. Litt greit å ha mulighet til å sette ting kaldt.

Frokosten var gjennomsnittlig; den hadde litt av alt. Vi ble mette! Stort og romslig spiseområde med behagelige sittegrupper. Interiøret var veldig fresht og stilfult. Jeg digger det!

Litt dårlig med parkering i forbindelse med hotellet. Det var bare 12 parkeringsplasser utenfor; men de har tilgang til et parkeringshus noen gater lenger borte. Dette er litt tungvindt dersom man har mye å bære med seg, men det gikk helt greit.

Alt i alt et hotell jeg gjerne vil anbefale videre!

Opphold: juni 2016, reiste med venner
Takk, Fr0kenStr0ken
Anmeldt 16. juni 2016

Alltid hyggelig på Choice hotellene i Eskilstuna, beliggenhet midt i sentrum med barer restauranter rett utenfor døren.
Fine moderne rom, hyggelig lobby/resepsjon bar med flipperspill.
God pris på overnatting og hyggelig betjening gjenspeiler dette hotellet og bra frokost om morgenen

• Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 866Lars
Anmeldt 30. mai 2015 via mobile enheter

Varm og dårlig luft på rom, ikke lett å åpne vindu, måtte bruke sofapute for å holde vinduet åpent. Dette ga oss dårlig søvn, ødelegger dagen etter.

Frisk, god luft er svært viktig for mange når de skal sove

Opphold: mai 2015, reiste med venner
Takk, Bård B
Chatrin J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Eskilstuna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2015

Hej Bård,
Jag beklagar verkligen att du inte fick en god natts sömn och du kände att ventilationen inte var bra. Vi bytte ut hela vårt ventilationsagregat för ca ett år sedan och har ett helt nytt agregat i hela huset. Att det inte fungerat på ditt rum beklagar jag verkligen. Tack för att du infomrerar oss jag ska försöka se efter om jag kan finna vilket rum du bodde på för att ta tag i saken.

Du fåt gärna återkomma till vår reception och hänvisa till mig för kompensation för att din vistelse inte blev som förväntat.

Med vänlig Hälsning

Chatrin