“Koselig spisested i sentrum.”
Anmeldelse av Ritz

Ritz
Vurdert som nr. 7 av 17 Restauranter i Kirkenes
Kjøkken: Meksikansk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 12. november 2018

Hadde en meget god matopplevelse her med min familie ( barn og barnebarn), og alt som ble bestilt til store og små falt i smak. Kan anbefale på det varmeste deres hamburger meny. Hjemlaget og meget god. Ellers Mye folk, slik at det tok litt tid å vente på maten. Men stedet er fint og innbydende så det var bare kjekt å være her. Kommer tilbake på neste besøk.

Takk, jorilln

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Vart henvist til et bord..Etter 20 min uten servise, var det bare å gå ..fikk derfor ikke mulighet til å smake maten..

Takk, Ronald A
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

God pizza og atmosfære. Har smakt flere forskjellige og alle har dert vært god smak på. Hvitløksdressingen var også god. Sprø og saftig bunn.

Takk, 111ninae
Anmeldt 27. august 2018

byens beste pizza synes jeg, tykk og sprø bunn, gode burgere, prøv en biffaften på gobiten, ok priser, vennlig peronale

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, tone0489
Anmeldt 22. august 2018

Etter min mening den beste pizza- og burgerplassen i Kirkenes! Variert meny, men ikke for stor. Mye smak og gode råvarer. Kjapt levert, grei pris og hyggelig betjening!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hans H

Reisende som så på Ritz, så også på

Har du vært i Ritz? Del dine erfaringer!