“Bra sted”

Kjøkken: Meksikansk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 12. juli 2020

Ritz i Kirkenes har den beste pizza i Finnmark. Stedet har god atmosfære og hyggelig service. Anbefales!

Takk, Ikkelett

Anmeldt 12. juli 2020

Når to personer skal betjene en stappfull restaurant, bestilling, salg, matlaging, servering, rydding, og i tillegg stor pågang på take-away, er det innlysende at det må ta altfor lang tid flr gjestene får maten de har bestilt og betalt for. Så hvorfor skjønner ikke eierne det? Sier ingenting om maten, for den har vi fortsatt ikke fått - etter 45 min.

1  Takk, 926kjelleriks
Anmeldt 23. juni 2020

Vi hadde sol og varme så å sitte ute før middag var deilig. Betjeningen er morsomme og hyggelig.
Kommer du på riktig tid på dagen får du muligens en lokal underholdning av personer som nyter utelivet og solvarmen.
Anbefalt!!

2  Takk, nora_anders_norge
Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

For tiden (Corona) eneste åpne restaurant i Kirkenes.
Besøkte stedet 3 kvelder på rad, og reisefølget på 3 var meget fornøyd med maten alle dagene. Spesielt pizza kan anbefales fra dette stedet.

Takk, 316runes
Anmeldt 2. juni 2020

BBQ-burgeren er ekstremt god. Passe mye passe krydret pommes til. Spiste nachos til forrett. Trivelig personal og miljø.

Takk, Tromsoesvensk

Reisende som så på Ritz, så også på

Har du vært i Ritz? Del dine erfaringer!