“Helt grei mat. Fun kelner”
Anmeldelse av Shang Hai Restaurant

Shang Hai Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 17 Restauranter i Kirkenes
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Innom 9 stk på en tirsdag. Ett bord i tilleggtil oss. Standard kinesisk restaurant. Grei mat, ikke noe man vil huske. Men pluss for gøyal kelner.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Koltrip

Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Bestilte mat fra take away menyen; biff i østerssaus. Veldig god mat og rimelig pris til å være så mye mat! Kommer definitivt til å bestille mat her igjen om man er i Kirkenes. Veldig hyggelig betjening!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, helenes176
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Litt bortgjemt, litt slitt og litt enkel.
Men dette oppveies av veldig hyggelig betjening og en stor porsjon med særdeles god mat. Her får du valuta for pengene.
Anbefales!

Takk, 170nilss
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Jeg spiste her med mine to barn. Jeg husker ikke helt hva retten min het, kanskje gon bao kylling. Ungene bestilte burger med pommes frites fra barnemenyen.

Kyllingen skulle være litt sterk i følge menyen.
Det kyllingen dessverre var, var senket ned i en veldig klissete, seig og sukkeraktig saus. Og den var dessverre ikke sterk i det hele tatt. Kyllingen hadde også en ganske rar bismak, nesten som den smaken man får i retter med reke i (denne retten var uten reker).

Burgeren til barna var helt grei, men pommes fritesen var slapp og dvask. Når barna spurte om ketsjup kom servitøren med en antikk Idun-ketsjup flaske som antakeligvis var fra 90-tallet. Det var av den gamle sorten med en bitteliten kork og teksten på flaska var nesten helt vasket bort (noe som er bra ettersom det viser at de vasker flaska innimellom gangene de fyller den med ekkel billigketsjup).

Servicen var upåklagelig. Servitøren med et stort fødselsmerke under øyet var veldig høflig og observant, og han utstrålte omsorg for både meg og barna. Jeg er veldig fornøyd med det, men norsk som jeg er gjorde det at jeg ikke fikk lyst til å klage på maten der og da siden han var så grei. Men men.

Takk, Snilefisk
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Jeg har alltid fått god mat her. Men syns dem kunne vært mye flinkere med å endre menyen. Samme meny noen år nu. Behagelig betjening.

Takk, lindamariejensen66

Reisende som så på Shang Hai Restaurant, så også på

Kirkenes, Sør-Varanger

Har du vært i Shang Hai Restaurant? Del dine erfaringer!