“Klassisk chinarestaurant”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten var godt besøkt denne lørdagskvelden. Pent og rent med hvite duker. Innbakte kjempereker smakte veldig godt, mens biff shop sui var litt smakløst. Hyggelig betjening.

2  Takk, Restaurantproff

Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig god Kinamat. Vi hadde fritytorsk, kylling i sursøt, og biff i curry. Vinen var rimelig og god. I det hele ett godt sted å ta med familien på en middag ute uten å gå konk. Stedet anbefales således.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, noas
Anmeldt 22. oktober 2019

Nydelig mat og fantastisk service kommer helt sikkert igjen var der sammen med min bror og vi var begge fornøyde

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Jorunn O
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Dette syns jeg faktisk var overaskende bra! Klassisk og god mat, gode priser, hyggelig kar som jobba der! Dersom man er ute etter en klassisk kinarestaurant hvor man vet hva man får så er dette stedet absolutt å anbefale!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, BjornErikSorli
Anmeldt 8. juli 2019

Veldig god mat, spiste fritert kylling i sursøt saus og pepperbiff. Nydelig mat og hyggelig betjening, anbefales:)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Anettehan

Reisende som så på Shang Hai Restaurant, så også på

Har du vært i Shang Hai Restaurant? Del dine erfaringer!