“gjennomsnitt til dårlig.”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021

To delte opplevelser, en dag med god mat, en dag med dårlig mat. Så her kan man oppleve både og. Greit sted å sitte ned, utsikt til rolig gate. Basert på det vi erfarte, er jeg usikker på om jeg vil anbefale stedet til andre.

Takk, mortencola

Anmeldt 1. mars 2021

Den beste plassen å gå ut og spise i Kirkenes, kjempe hyggelig betjening og god service,. Maten helt fortreffelig stor og go meny samt gode porsjoner dette er vår favoritt i Kirkenes hit kommer vi så ofte vi kan når vi er hær.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, AkselA12
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i koselige rene lokaler. Betjening hyggelig og maten kom fort. Rause porsjoner. Spiser gjerne her igjen selv om stedet ikke skiller seg fra andre gjennomsnittelige kinarestauranter

Dato for besøk: august 2020
Takk, KarlE297
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten var godt besøkt denne lørdagskvelden. Pent og rent med hvite duker. Innbakte kjempereker smakte veldig godt, mens biff shop sui var litt smakløst. Hyggelig betjening.

2  Takk, Restaurantproff
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig god Kinamat. Vi hadde fritytorsk, kylling i sursøt, og biff i curry. Vinen var rimelig og god. I det hele ett godt sted å ta med familien på en middag ute uten å gå konk. Stedet anbefales således.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, noas

Reisende som så på Shang Hai Restaurant, så også på

Har du vært i Shang Hai Restaurant? Del dine erfaringer!