“Blir et nei fra meg”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2021

Bestilt innbakt kylling ene dagen og biff Sechuan andre dagen.

Kyllingen var seig og måltidet var lite delikat. Smakte gammel frityr og det som skulle vært sprøtt lå saus og ble klissete. Ris, ok.

Biffkjøttet var ikke bra. Mistanke om at det var tatt opp og nedfryst igjen. En bit var harsk og da var måltidet over for min del. Aldri mer dessverre.

Ytterligere kommentar er boksminimais og boksbambus, begge deler smaker ufattelig vondt hvis de bare får en lett oppvarming. Alt i alt meget skuffende. Hvis du skal dit og ha takeaway så be om bestikk sa dette ikke automatisk pakkes med.

Dårlig ene dagen og forferdelig andre dagen gir totalkarakter "forferdelig" grunnet kjøttet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, danroald

Anmeldt 13. september 2021

To delte opplevelser, en dag med god mat, en dag med dårlig mat. Så her kan man oppleve både og. Greit sted å sitte ned, utsikt til rolig gate. Basert på det vi erfarte, er jeg usikker på om jeg vil anbefale stedet til andre.

Takk, mortencola
Anmeldt 1. mars 2021

Den beste plassen å gå ut og spise i Kirkenes, kjempe hyggelig betjening og god service,. Maten helt fortreffelig stor og go meny samt gode porsjoner dette er vår favoritt i Kirkenes hit kommer vi så ofte vi kan når vi er hær.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, AkselA12
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i koselige rene lokaler. Betjening hyggelig og maten kom fort. Rause porsjoner. Spiser gjerne her igjen selv om stedet ikke skiller seg fra andre gjennomsnittelige kinarestauranter

Dato for besøk: august 2020
Takk, KarlE297
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten var godt besøkt denne lørdagskvelden. Pent og rent med hvite duker. Innbakte kjempereker smakte veldig godt, mens biff shop sui var litt smakløst. Hyggelig betjening.

2  Takk, Restaurantproff

Reisende som så på Shang Hai Restaurant, så også på

Har du vært i Shang Hai Restaurant? Del dine erfaringer!