kr 1 656
    • Agoda.com
    37.1 km fra Thon Hotel Kirkenes
    Se flere hoteller i Kirkenes
    Anmeldt 24. november 2018

Første overnatting på hotell i Kirkenes og ble imponert over Thon Hotell.
    Ble møtt av hyggelig betjening ved innsjekk og fikk rom selv om det var før vanlig innsjekk tid. Rommet var nyoppusset med utsikt mot fjorden. Manglet noen møbler på rommet men helt greit rom. Det som trekker ned her er altfor varme og tette dyner. Var ikke noen god natt selv om vinduet sto oppe.
    Frokosten derimot er utrolig bra! Mye variert og endel lokale ting som ost, elg kjøtt og gravet torsk. Det er +++!!
    Hadde natten vært bedre hadde dette vært topscore!

Romtips: View against the fjord
    Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, Koltrip
    Linn A, Leder  på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
    Det er selvsagt kjempehyggelig å høre at du fikk god service og syntes frokosten var utrolig bra. Beklager at du syntes rommet var for varmt, det skal vi selvsagt se nærmere på.
    Håper vi ser deg på Thon igjen, velkommen tilbake.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ved sjøen med fin utsikt over innseilingen til Hurtigruta, 5 minutter gange til sentrum, flotte rom med gode senger, stor og fin spisesal med god og rikholdig frokost. Rommene manglet balkong ut mot sjøen.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Terje N
    Linn A, Leder  på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære Terje

Takk for hyggelig tilbakemelding og for at du valgte å bo hos oss. Det er selvsagt trivelig å høre at du likte både frokosten, rommene og utsikten. Beklager mangelen på balkonger, men det er dessverre ikke noe vi kan gjøre noe med av flere årsaker. Velkommen tilbake.

Linn Alexandersen, direktør.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Innsjekk og det hele gikk smooth og hyggelig. Med Thon kort fikk jeg gratis vann og avis.

Hotellet ligger bra til, noen få meter fra et lite bysenter. Jeg fikk ikke rom med utsikt, men til en bakgård hvor det var litt biltrafikk på morgenen.
    Rommet var moderne og godt med god seng og tilstrekkelig med puter.
    Typisk Thon var frokostsalen trivelig og selve frokosten veldig bra. Greitt priset. Totalopplevelse svært bra, og hakket foran Scandic konkurrenten i byen, hvor mine kollegaer bodde.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    1  Takk, 184eirikf

Kjære Eirik

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
    Spesielt hyggelig å høre er det selvsagt at du får de fordelene du har krav på som Thon medlem og at frokosten var veldig bra.
    Håper du kommer tilbake til oss ved en senere anledning slik at du kan prøve rommene på sjøsiden, velkommen.

Med Vennlig Hilsen

Anmeldt 23. august 2018

Overraskende og flott beliggenhet ved sjøen. Anbefaler å be om rom mot sjøen, da utsikten fra baksiden var "kjedelig".
    Ikke noe å utsette, hverken på rom eller bad.
    Fikk termokanne fylt med kaffe på avreisedagen.

Romtips: Velg rom mot sjø og fantastisk solnedgang
    Dato for oppholdet: august 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, Jan Olav E
    Linn A, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Kjære Jan Olav

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det alltid flott å høre at våre gjester har hatt et fint opphold.
    Godt å høre at kaffen falt i smak og at du ellers var fornøyd med både rom og utsikten.
    Velkommen og takk igjen.

Linn Alexandersen
    Direktør

Anmeldt 23. august 2018

Ankomst:
    Lett parkering rett utenfor inngangen.
    Var litt uheldig med å komme samtidig som 2 ekstra busser med folk som trengte rom. Men de gjord hva de kunne i resepsjon for å hjelpe bes og raskest mulig. God service.
    Rom:
    Vanskelig å regulere varmen og lufting på rommet, noe som ga dårlig luft og altfor varmt i rommet til å få en normal søvn. Det hjelp heller ikke att senga var ned slitt. Såv dårlig og var sliten da vi kom til frokost. Var heller ikk spesielt inponert av frokost utvalget.
    Beligenhet:
    Nede ved havna ikke langt fra sentrum

Romtips: Spør etter ny renovert rom med nyere seng
    Dato for oppholdet: august 2018
    • Reisetype: Reiste alene
    Takk, Leif W

Kjære Leif

Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss og takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.
    Det var leit å høre at dere ikke var fornøyde med frokostutvalget, vi får normalt sett veldig god tilbakemelding på dette, men vi skal selvsagt ta det til etterretning. Når det gjelder rommene starter vi nå med en oppussing og vil få helt nye senger, så ved ditt neste besøk i Kirkenes håper vi du får en god natts søvn.
    Veldig hyggelig å høre at du fikk god hjelp i resepsjonen og at du likte beliggenheten.
    Velkommen tilbake.

Med Vennlig Hilsen