Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet og nydelig frokost. Har bodd her en gang før og kommer tilbake.
Eneste som trekker litt ned er at TV’n hakker når du ser på den, har nok sammenheng med trekt Internett på rommet. Ellers tipp topp opplevelse

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, karsteinh2016
Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Kjære Karstein.

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi er så heldig å ha så fin beliggenhet for vårt hotel. Frokosten er viktig for oss og det flott å høre at du synes den er nydelig. Når det gjelder tv, så skal vi få sjekket opp dette, slik at det bli bedringer på dette.

Vi ønsker deg velkommen til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Nytt, stilig, fargerikt og hyggelig hotell i sjøkanten. Bare få skritt til det lille bysentrum. Fornemmer arktis! Vi fikk midnattssol og en av sommerens varmeste netter. Vennlig og imøtekommende betjening og fin service. Nydelig frokost!
Buss til flyplass og hurtigrute ved inngangen til hotellet.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, DagB45
Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Kjære Dag.

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Det er godt å høre at betjeningen og servicen var vennlig og imøtekommende.

Vi håper å få besøk av deg igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 2. august 2019

Det var juli sommer, og +7 sterk vind og regn. Da dørene til hotellet åpnet seg ble vi møtt av service og varme, flott reint rom i 4 etasje med utsikt, mini bar og kaffemaskin, på badet hang badekåpen og tøffer, vi gledet oss:)god luft og deilige senger.
Etter en deilig dusj.
Gikk vi ned å spiste en fortreffelig middag, kokkene på dette kjøkkenet kan sitt fag,
de er i toppsjiktet.
Frokosten var det for alle, her var alt en kunne ønske seg
(event glutenfritt og lactosefritt)
Vi kommer helt klart tilbake:)
Masse ros fra oss:)

Romtips: Fortell hva du/dere ønsker, hotellet hjelper med å oppfylle ønske.
Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, mottatt

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Godt å høre at dere kommer tilbake til oss.

Velkommen skal dere være.

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Vi bodde her 4 netter i forbindelse med vår mc-reise. Rommet var helt topp, i 4 etasje med utsikt mot sjøen. Kjøleskap, kaffemaskin, vannkoker og gode senger.
Frokosten er noe v det beste jeg har opplevd i Norge, og vi har bodd på mange hoteller.
Middag spiste vi ikke her, valgte andre steder i byen i stedet.
Jeg hadde booket rommet mange måneder i forveien og fikk derfor en grei pris. På kort varsel er det nok litt dyrt å bo her.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, SveinJ
Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Kjære Svein,

Takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold.
Godt å høre at dere likte rommet ,utsikten og frokosten. Det betyr mye for oss.
Vi håper å få dere på besøk igjen ved en annen anledning.
Ha en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 16. juni 2019

Da jeg logget inn spurte jeg om kvaliteten på sengen, siden jeg er veldig plaget med rygg og nakke og resepsjonisten lovte meg at sengen skulle svare til mine krav og jeg ble ikke skuffet.

Eneste negative med mitt rom var at det var på siden med hovedinngangen og det var stedet hvor de som måtte ha seg en røyk stod, ikke plaget med lukt, men siden jeg må ha vindu åpen var det litt "bråk" utenfor (prat og fliring), men det ble etterhvert stille og jeg fikk sove.

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Bjlunga
Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2019

Kjære gjest.

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.